צפו בתיעוד המסעיר

תיעוד: פעיל של ליברמן משכנע להצביע תמורת כסף מזומן

פעיל מפלגתו של ליברמן תועד במצלמה משחד אישה להצביע עבור ליברמן תמורת סכום של 500 שקל. ב'ישראל ביתנו' מתנערים מהפעיל, "עשה זאת על דעת עצמו". צפו (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ליברמן מצביע הבוקר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

אחד בפה ואחד בלב? לאחר שיו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן האשים את החרדים באחוזי הצבעה גבוהים מעל ההיגיון, נצפה פעיל של מפלגתו מנסה לשכנע מצביעה רוסית להצביע למפלגה תמורת סכום של 500 שקל דבר האסור במפורש על פי חוק הבחירות. בישראל ביתנו מתנערים מהפעיל.

הפעיל החרוץ של מפלגת ישראל ביתנו הגיע למבנה של דיור ציבורי, ברחוב מיכאל חזני בחדרה המיועד לקשישים ממוצא רוסי וניסה לשחד מצביעים בכסף להצביע עבור ישראל ביתנו. אחת מן הנשים החליטה לתעד את הנעשה.

בסרטון רואים ושומעים את האישה שואלת הפעיל האם לאחר שהיא תצביע היא תקבל את ה-500 ש"ח המובטחים והפעיל מאשר זאת ומציע לה לקחת אותה לקלפי. האישה ממשיכה לשאול אתם גם תחזירו אותי הביתה? ומתי תביאו לי את הכסף? הפעיל עונה לה "ברגע שנפתח את הקלפי ונמצא את הפתק ל' של ליברמן מבטיח לך שנעביר לך את הסכום".

האישה עדיין סקפטית ושואלת את הפעיל מי ערב שיבוא לה הכסף ואחרי שהיא תצביע הם יעלמו כלא היו, והפעיל מתחייב כי יהיו למפלגה עשרה מנדטים והוא בעצמו ימצא אותה, והיא לא תצא פרייארית.

לאחר שסיים עם האישה הזו רואים בתיעוד עוד פעילים של המפלגה מנסים לשכנע באגרסיביות להצביע עבור מפלגת ישראל ביתנו.

מטעם מפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "מדובר ביוזמה אישית של פעיל שעשה זאת על דעת עצמו כחלק מבדיחה ורצון להתלוצץ. הפעיל המדובר הורד מהמשמרת וקיבל נזיפה חמורה. מפלגת ישראל ביתנו מתנערת באופן נחרץ מפעולה זו וקוראת לכל הפעילים לשמור על טוהר המידות ולפעול על פי החוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר