חקירת היועצים

הדובר: החוקרת עיינה בהודעות שלי עם יאיר נתניהו

עופר גולן טוען במכתב אל היועץ המשפטי לממשלה כי בחקירתו, לא יידעו אותו כי הוא אינו מחוייב למסור את הטלפון הנייד לידי החוקרת - שעיינה בהודעות עם יאיר נתניהו (בארץ)

עופר גולן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

דוברו ויועצו הבכיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עופר גולן, טוען במכתב ששיגר עורך דינו ליועץ המשפטי לממשלה כי החוקרת המשטרתית עיינה בהודעות שלו עם יאיר נתניהו.

במכתב, ששיגר עו"ד עמית חדד נטען כי גולן שכח את מכשירו האישי ברכבו בעת שעלה לחקירה, התבקש להביא את הסלולרי ולווה על ידי גורם משטרתי להביא את הנייד מהרכב.

לפי הנטען, את גולן לא עדכנו כי לפי החוק, יש לו זכות לסרב למסור את הטלפון הנייד שלו; הוא רשאי שלא להסכים לעריכת חיפוש בטלפון וכי הסירוב לא יפגע במצבו המשפטי.

החוקרת המשטרתית דרשה ממנו לפתוח את הטלפון, וגולן טען כי ראה כיצד היא מעיינת בהתכתבויות שלו עם יאיר נתניהו ואנשים נוספים, למרות שאין קשר ביניהם לבין הנושא לשמו זומן לחקירה.

בחדשות 12, שם חשפו הערב את המכתב במהדורה המרכזית, דווח כי תלונתו של גולן הועברה ליועץ המשפטי לממשלה, שהעביר אותה למטה הארצי של המשטרה - שם בוחן אגף החקירות את הטענות.

אתמול טען דובר הליכוד יונתן אוריך, כי חוקרת משטרתית עיינה בטלפון האישי שלו בהתכתבויות עם אנשים שלא קשורים לנושא חקירתו, והעבירה מידע שהוציאה ממכשירו לקבוצה שנקראת "השלמות לתיק 4000".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אתמול ברשתות החברתיות: "החרמת הטלפונים של יועציי הקרובים היא פיגוע בדמוקרטיה הישראלית ובזכות לפרטיות שעומדת לכל אזרח. אנחנו לא חיים במשטר אפל ואסור לנהוג כך. המטרה היא להלך אימים על סביבתי הקרובה ובדרך זו לשלול את יכולתי להגיב למבול ההדלפות הפליליות שנמשך נגדי ללא הפסקה. למה את זה לא חוקרים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר