גאולה אבן תוקפת

גדעון נדחה: גאולה אבן-סער בראיון תוקפני נגד ראש הממשלה

בקשתו של המתמודד על ראשות הליכוד, גדעון סער, למנוע את שידור "ימי בנימין" על נתניהו נדחתה. אשתו, אשת התקשורת המפורסמת שברה שתיקה ודיברה על הכל (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gideon Markowicz/Flash90)

נדחתה בקשתו של גדעון סער, לדחות את סדרת "ימי בנימין" על רוה"מ בנימין נתניהו. אשתו - מגישת הטלוויזיה גאולה אבן סער, החליטה לשבור שתיקה וטענה, כי קמפיין ההסתה נגד בעלה הוא מסוכן וכי היא יודעת מהיכן זה מגיע.

השופט ניל הנדל, קיבל את החלטתו הראשונה בשבתו על כס יושב ראש וועדת הבחירות - ההחלטה נוגעת לעתירה של גדעון סער ועורך דינו.

גדעון סער, הגיש כזכור עתירה לוועדת הבחירות למנוע את שידור הסדרה של עמית סגל - "ימי בנימין", המדברת על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הנדל פסק, כי אין בסמכותו למנוע את שידורה של הסדרה, מכיוון שאינה משודרת תוך ה-60 יום לפני מועד הבחירות, שרק אז יש איסור לשדר תעמולת בחירות.

בתוך כך, רעיתו של סער - גאולה אבן-סער, התראיינה לעודד בן עמי ב'החדשות', ושם היא סיפרה, כי "ברשתות החברתיות מסיתים נגדה ונגד בעלה, רק משום שגדעון רוצה להתמודד על ראשות הליכוד באופן דמוקרטי".

"אנחנו יודעים מאיפה ההסתה באה. זה מסוכן. אני לא רוצה להתייחס לבנו ולרעייתו של ראש הממשלה, הם אינם מתמודדים בקמפיין. אנחנו לא נכפיש ונעליל עלילות כזב. זו לא דרכינו והקמפיין של גדעון לא ייראה כך".

בהמשך היא התייחסה ליכולות ההנהגה המדינית של גדעון סער, "אני חושבת שגדעון יכול לנצח. גדעון נלחם בשני הקמפיינים האחרונים כאריה עבור נתניהו ועבור ניצחון הליכוד".

"גדעון הגיע למסקנה", היא הוסיפה ואמרה: "שנתניהו לא יוכל להרכיב את הממשלה הבאה. לכן הוא בא ואומר בצדק; אם אתם רוצים את המשך שלטון הימין, מישהו שיאחד את העם הזה, זה אני".

גם על דבריו של שר התקשורת, דודי אמסלם, שאמר מוקדם יותר היום (ראשון), כי ההבדל בין נתניהו לסער זה כמו ההבדל בין מרצדס לסוסיתא, אבן סער החליטה להגיב ואמרה:

"לא מתחברת לסגנון הזה, גדעון הוא אדם עם קבלות, הוא טוב, חכם, כריזמטי וערכי. גדעון חווה הסתה מטורפת ברשתות, זה לא מפחיד אותי באופן אישי, אך כשהכתובת מגיעה מבלפור מסביבת ראש הממשלה, הדבר הזה מסוכן".

יצוין, כי בסוף השבוע שעבר הודיעה גאולה אבן סער על יציאתה לחופשה מהגשת מהדורת החדשות המרכזית ב'כאן 11', ומהגשת התוכנית 'לונדון וגאולה' - בעקבות התמודדותו של בעלה לראשות הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר