מול העובדת החרדית

נתניהו: "שירה רבן היתה שתולה במעון רה"מ"

רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה, סערה בדיון בתביעה שהגישה נגדה שירה רבן, אותה העסיקה במעון רה"מ, וטענה: "פתחו נישה של 'לתבוע את שרה נתניהו'" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בכסלו תש"פ | 23.12.19
שרה נתניהו ושירה רבן (צילום: Yonatan SIndel/FLASH90)

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, הגיע היום (שני) לדיון משפטי בתביעת הפיצויים שהגישה נגדה שירה רבן, החרדית שעבדה במעון ראש הממשלה וטענה כי ספגה מנתניהו השפלה והתעללות.

בעומדה על דוכן בית הדין לעבודה, אמרה רעיית רוה"מ: "פתחו נישה של 'לתבוע את שרה נתניהו', עוד בשנות ה-90. הפכתי לשק החבטות של התקשורת. אני יושבת כבר 25 שנה על ה'נישה' הזו, והתקשורת בכל מאודה רוצה להוציא אותי רע".

"מה ששירה רבן אומרת, זה שקר", המשיכה שרה נתניהו: "היא היתה שתולה בבית... בקושי הכרתי אותה ובקושי ראיתי אותה. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי לא ‏היה ראש ממשלה הכול היה טוב ויפה. ברגע שחזר להיות ראש ממשלה - הכול חזר. מני נפתלי הוא באותה קליקה של שירה רבן; הוא התקשר אישית למאות אנשים, כדי ללחוץ עליהם".

באשר לנילי קדוש, עובדת נוספת, שהועסקה לצד רבן בקומת המגורים במעון ראש הממשלה והגישה לאחרונה תצהיר התומך בטענות חברתה, אמרה שרה נתניהו: "היא זו שקבעה את שעות העבודה. לא אני". את סילבי, עובדת אחרת, כינתה נתניהו "שקרנית מועדת".

רבן בראיון, כשזהותה היתה עדיין חסויה. ארכיון (צילום: מתוך חדשות 12)

"מה ששירה רבן עשתה, זו שפיכות דמים שלי", הוסיפה רעיית רוה"מ, וסיכמה: "‏אני רוצה לומר עוד משהו שהוא אישי, אולי קשור לעבודה שאני בה, פסיכולוגית: הדבר הזה, להיות בבית שיש בו עובדים, לפעמים זה לחיות עם האויב... לפעמים אני ממש פוחדת שאם אומר לו שלום, מה הוא יגיד. זה סטרס מתמשך".

הישג משפטי משמעותי נרשם בדיון, לטובת נתניהו, כאשר נילי קדוש הודתה כי לא היא כתבה את התצהיר בעד שירה רבן, אלא רק קראה אותו. "לא התעמקתי בו", הוסיפה.

בעקבות כך כינתה אותה עו"ד נעמי לנדאו "מזוכיסטית", והקהל שהגיע לתמוך באשת ראש הממשלה צעק בתגובה: "בושה, בושה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר