במדבר יהודה

טרגדיה: רופא השיניים שסיים את הש"ס נפל מהצוק ונהרג

חיים בהר"ב, רופא שיניים נחשב, טייל עם חבריו ב'עינות צוקים', ולפתע נעלם להם; בהמשך נמצאה גופתו • "הוא כל כך התרגש כשסיים את הש"ס", מתאר ה'מגיד שיעור' שלו ל'כיכר השבת' (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: זק"א)

טיול של חברים, אנשים מבוגרים, ב'עינות צוקים' שבמדבר יהודה, הסתיים היום (חמישי) באסון נורא: אחד ממשתתפיו, חיים בהר"ב בן ה-71, נפל אל מותו מגובה רב.

בהר"ב הינו רופא שיניים נחשב בעיר פתח תקווה ואזור המרכז, שעזר למטופליו במסירות, והיה מוכר לכל תושבי שכונת כפר גנים בחביבותו הרבה.

בשיחה ל'כיכר השבת' אומר על המנוח הרב מאיר פייר, אברך שאצלו הוא שמע את השיעור ב'דף היומי', בבית הכנסת משכן ישראל: "הוא היה אדם יקר מאוד ואיש חסד".

"כמה הוא היה מקפיד על כל שיעור, חלילה לא לפספס כלום ולא לאחר אפילו במעט", מוסיף ר' מאיר, "ומרגש להיזכר איך 'סיום הש"ס' שזכה לעשות היה בשבילו משהו מיוחד; הוא ערך אותו בבית, הזמין את כל משפחתו וחגג באושר".

פעולות חילוץ הגופה (דוברות המשטרה, יחל"צ מגילות)

משה חמד, מתנדב זק"א, תיאר את האסון שאירע: "מדובר בגבר בן 71 שטייל עם חבריו במעיינות צוקים, ומסיבה שאינה ברורה מעד מגובה של כ-60 מטר - לעיני חבריו. יחידות החילוץ שהגיעו למקום, בסיוע מסוק 669, עבדו שעות רבות, וחילצו את המנוח כשהוא ללא רוח חיים. רופא צבאי נאלץ לאשר את מותו במקום".

"כשהגענו למקום", הוסיף משה, "מצאנו את חבריו שבורים וכאובים, שבדמעות סיפרו לנו על אדם מיוחד ורגיש, שתמיד אהב לסייע ולעזור לכולם, וסירבו להאמין שהאסון הכבד קרה מול עיניהם. המסוק נחת בסמוך אלינו, משם העברנו את גופת המנוח והממצאים לבית הלוויות שמגר בירושלים, שם סייענו למשפחה בתהליך הקשה של הזיהוי. לאחר אישור של קצין המשטרה, העברנו את הגופה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, עיר מגוריו, שם ייקבר למנוחת עולמים".

(דוברות המשטרה, יחל"צ מגילות)

מדוברות המשטרה נמסר: "כוחות משטרה, מתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה, בסיוע מסוק של חיל האוויר עם לוחמי 669 ורחפנים, עסקו בשעות האחרונות באיתור וחילוץ אדם כבן 70 שנפל מגובה בשמורת הטבע 'עינות צוקים' בעת שטייל עם חבריו".

"מתנדבי היחידה פעלו באמצעות חבלים, ובעזרת מסוק חברו למטייל - שנפל לתוך וואדי מגובה רב - וצוות רפואי של היחידה נאלץ לקבוע את מותו במקום".

הלוויתו של ההרוג, חיים בהר"ב, תתקיים הלילה בשעה 23:00, בבית העלמין ירקונים.

התארגנות הכוחות ליציאה לשטח (דוברות המשטרה, יחל"צ מגילות)
(דוברות המשטרה, יחל"צ מגילות)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר