פרשת ה'גניבה'. צפו

הדס גליק לא האמינה: "יהודה לא הודה; אין מצב"

אשתו של יהודה גליק, החשוד בלקיחת מסמכים מתחנת המשטרה, סירבה להאמין תחילה לדברי החוקר - במהלך החיפוש המשטרתי אמש בביתם - כי הוא הודה בכך. צפו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
ההתעקשות של הדס גליק (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעות לפני שהשיב את המסמכים שלקח ללא רשות מתחנת המשטרה, בפרשת ה'גניבה' המביכה בה הסתבך, תועדה אשתו של יהודה גליק כשהיא מסרבת להאמין שכך אכן אירע.

כזכור, בשעות הלילה המאוחרות הגיעו שוטרים לביתם של בני הזוג גליק, ביצעו במקום חיפוש מדוקדק במשך מספר שעות ועוררו סערה תקשורתית גדולה בטענות להיטפלות שווא.

תחילה אכן היה נראה כי זהו המשכה של ההתנכלות לחבר הכנסת לשעבר, שעוכב מוקדם יותר על ידי המשטרה כאשר צעד לאט ברחבת הר הבית, אך עם הזמן התבררה הסיבה האמיתית לחיפוש החריג: חשד כי גליק לקח ללא רשות מסמכי משטרה הקשורים לחקירותיו.

גליק מצידו הודה הבוקר כי עשה זאת, אך טען לטעות בתום לב ולהצקות זדוניות של משטרת מרחב דוד, ובתום חקירה השיב לידי החוקרים את המסמכים המדוברים, שהיו ברשות עורך דינו.

יהודה והדס גליק (צילום: מתוך פייסבוק)

אך במהלך שעות החיפוש הלילי, כך כאמור עולה מתיעוד מחוץ לביתם של יהודה והדס גליק, סירבה האחרונה להאמין כי בעלה לקח את המסמכים.

בצילום מהמקום נראה אחד החוקרים לוחש דבר מה באוזני אשתו של יהודה, וזו מגיבה בתדהמה. "אין מצב", צעקה הדס גליק, וכשהשוטר גילה לה כי "לפני שתי דקות הוא הודה לי", היא המשיכה להתעקש שלא היו דברים מעולם.

"הוא לא הודה ולא נעליים. אין מצב, אין מצב!", שבה ואמרה הרעיה הנאמנה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר