תיאור מזעזע

כתב אישום: התעללות והכאת חסר ישע במעון למוגבלים

בכתב האישום מפורט כי הנאשם הכה את החוסה בפניו במכות אגרוף, הפיל אותו והכה אותו באמצעות סטירות ואגרופים - כך שנגרמו לבעל המוגבלות חבלות, שטפי דם ושריטות (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו כתב אישום נגד תושב בני ברק, מטפל במעון לאנשים עם מוגבלויות בגין התעללות ותקיפת חסר ישע במסגרת עבודתו במעון.

הנאשם הועסק במשך כ-4 שנים כמטפל במעון לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. במהלך עבודתו, תקף בצורה קשה את מי שמכונה בכתב האישום א.א.

לפי העובדות המפורטות בכתב האישום, א.א. אינו יכול לדאוג לצרכי מחייתו, לבריאותו ולשלומו מחמת ליקויו השכלי ומוגבלותו הנפשית.

בוקר אחד, ביקש א.א. לעזוב את המעון בניגוד לנהלים המקובלים בו. הנאשם לא הסכים לכך. בתגובה לכך, נטל א.א. מכשיר טלפון השייך למעון.

בעודו יושב על ספסל, ניגש הנאשם אל א.א., התנפל עליו והכה אותו נמרצות באמצעות אגרופים בפניו. החוסה ניסה להתגונן באמצעות רגליו, ובתגובה - תפס הנאשם את הרגלים וגרר את חסר הישע על הרצפה.

בכתב האישום מתואר כי מיד לאחר מכן, בעוד א.א. שוכב על הרצפה, רכן לעברו הנאשם והתיישב עליו, חנק אותו והכה בו שוב ושוב מכות נמרצות בפניו.

בסמוך לכך, תקף חוסה נוסף את א.א. באמצעות סטירות ובעיטות, כשהנאשם אוחז בא.א ומונע ממנו להתנגד. בהמשך, התיישב א.א על הספסל, כשהוא שותת דם, ולאחר דין ודברים בינו לבין הנאשם, גרר הנאשם את א.א לחדר סמוך ותקף אותו שוב שלא כדין.

מעשיו האלימים של הנאשם גרמו לא.א. לחבלות, שטפי דם ושריטות בפניו ובצווארו. ולכן, מואשם המטפל החרדי בתקיפה ובהתעללות בחסר ישע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר