החשוד נעצר

צפו: המסתערבים השתלטו על היורה בשועפאט

חשוד המתגורר במחנה הפליטים שועפאט, נתפס הערב, על ידי כוחות הבילוש ומג"ב ונעצר. המסתערבים הצליחו לאתר את האקדח ועצרו את החשוד יחד עם חמישה מבוקשים (משטרה)

מישאל לוי | כיכר השבת |

חשוד המתגורר במחנה הפליטים שועפאט, נתפס הערב (שני), על ידי כוחות המשטרה ונעצר. המסתערבים איתרו את האקדח ועצרו חמישה מבוקשים.

מוקדם יותר הערב פעלו כוחות מג"ב וביניהם מסתערבי מג"ב ירושלים במחנה הפליטים שועפאט, למעצר של חשוד במעורבות במספר אירועי ירי במסגרת סכסוכים בתוך מחנה הפליטים.

במהלך איתור ביתו של החשוד וסגירת פתחי הבית, נפתח ירי לעבר כוח גלוי (במדים) של לוחמי המסתערבים שהשיבו אש לעבר מקור הירי כתוצאה ממנו נפצע אחד החשודים, נוטרל ונעצר כשהוא במצב קל - על פי גורמי רפואה.

לאחר הירי נערכו המסתערבים לכניסה לבית החשוד ולסריקות יחד עם שוטרי מג"ב ובסיוע; כלבני מג"ב ובלשים בוצעו סריקות במהלכן אותר אקדח עם כדור בקנה ממנו ככל הנראה בוצע הירי, אותרו עשרות קליעים ונתפס ציוד לחימה נוסף.

סך הכל עצרו המסתערבים חמישה חשודים, כאשר ביניהם החשוד המרכזי הדרוש למשטרה בחשד למעורבות באירועי ירי במחנה הפליטים.

לאחר יציאת הכוחות ממחנה הפליטים התברר שכתוצאה מהירי לעבר הכוח פגע קליע אחד בשרוול של אחד הלוחמים שנשרט באורח קל מאוד.

בנוסף, הושלכו בקבוקי תבערה ונזרקו אבנים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. כתוצאה מפגיעת אבן נפצע אחד מכלבי המשטרה בראשו והוא נפצע באורח קל והועבר לטיפול וטרינרי.

במשמר הגבול אומרים, כי "התגובה המהירה והנחושה של המסתערבים הביאה בסופו של דבר לכך שהחשודים בירי יחד עם המבוקש נעצרו לחקירת המשטרה ומוסיפים שהפעילות במחנה הפליטים שועפאט תימשך ואף תתגבר בתקופה הקרובה לנוכח הניסיון לפגוע בכוחות הביטחון."

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות