הושק אתר חדש

נתניהו: "לצערנו, מגיפת הקורונה עלתה בחזרה בישראל"

ראש ממשלת ישראל מודה למעשה בעובדות הקשות המוכיחות את התפרצותה המחודשת של מגיפת הקורונה. במקביל, משרד הבריאות משיק אתר נתונים עדכני (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בשעה האחרונה את ההודעה הבאה, בה הוא מודה למעשה בעובדות הקשות המוכיחות את התפרצות הקורונה המחודשת: "לצערנו, מגיפת הקורונה עולה בחזרה בישראל".

"נפעל עכשיו בכל דרך, להבטיח שאנחנו מורידים את עקומת התחלואה, ונעשה את מה שדרוש כדי להבטיח את הבריאות והחיים של אזרחי ישראל", הוסיף.

מוקדם יותר היום הצהיר כזכור נתניהו, בטקס החלפת מנכ"ל משרד הבריאות: "נפעל עכשיו בכל דרך להבטיח שאנחנו מורידים את עקומת התחלואה. סיימנו עם ההקלות לפתיחת המשק, וייתכנו עוד סגרים נושמים במוקדי תחלואה".
"אנחנו חייבים להשטיח חזרה את העקומה, ונעשה את הצעדים הנדרשים שהעליה הזו תיבלם", התחייב ראש ממשלת ישראל.

בתוך כך, שר הבריאות יולי אדלשטיין השיק אחר הצהרים אתר נתונים חדש של משרדו, בו מוצגים כל המספרים של הקורונה, שיעודכנו שלוש פעמים ביום, בשעות 11:00, 19:30 ו-23:00.

הצהרתו של אדלשטיין (צילום: דוברות)

המטרה היא, הסביר השר, לשקף לציבור את מלוא האינפורמציה הקיימת במשרד הבריאות, באופן הפשוט והברור ביותר. בשל כך, תמונת המצב היומית, אשר פורסמה עד עתה בצורה סטטית, תפורסם מעתה גם באמצעות קישור ייעודי לכלי ויזואלי ומוחשי, אם כי ייתכנו שינויים ועדכונים בנתונים.

"ההתמודדות עם הקורונה היא של כולנו, הנתונים הם של כולנו", הוסיף אדלשטיין. "האתר החדש יגביר משמעותית את השקיפות של עבודת משרד הבריאות כלפי הציבור, כפי שאני מאמין שצריך להיות".

לדבריו, "הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר בשותפות גורל של כל אזרחי המדינה. אני מבקש להודות לצוותים המקצועיים במשרד שפעלו רבות להנגשת האתר בצורה הטובה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר