יעבור בדיקה

היועץ חלה בקורונה, השר רפי פרץ נכנס לבידוד

יועצו הקרוב של השר לענייני ירושלים, רפי פרץ, סבל מתסמינים ואמש קיבל תשובה חיובית לנגיף הקורונה • השר ייכנס לבידוד עד להשלמת החקירה האפידמיולוגית (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נכנס לבידוד. רפי פרץ (צילום: דוברות)

השר לענייני ירושלים ויו"ר 'הבית היהודי', רפי פרץ, נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד ביתי וזה לאחר שאחד מיועציו קיבל אמש תשובה חיובית לנגיף הקורונה.

בלשכת פרץ דיווחו כי הפעם האחרונה בה היועץ שהה עם השר הייתה ביום שלישי שעבר: "מתוך אחריות לבריאות הציבור ועד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, הודיע השר רפי פרץ כי הוא ייכנס לבידוד עד לסיום החקירה".

בלשכה הדגישו כי "השר מרגיש טוב, הוא יעבור בדיקת קורונה ויפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות. כמו כן, ייכנסו לבידוד יועצים נוספים ועובדי משרד אשר באו במגע עם אותו יועץ".

מרזל צעק; המאבטחים של פרץ תקפו אותו (דוברות השר רפי פרץ)

כזכור, גם שר הביטחון, בני גנץ, נמצא בימים אלו בבידוד. אמש הוא הודיע: "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום ראשון האחרון בשעות הערב, ומתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים", הוא החליט להיכנס לבידוד.

זמן שהייתו של גנץ בבידוד יימשך, כך לפי ההודעה הרשמית, "עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידמיולגית". הוא חש בטוב ו"ימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים - מהבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר