מבוכה גדולה

שב"ס: סוהר הבריח רעל קטלני לאסיר בכלא

אסיר מכלא השרון, המרצה מאסר של 26 שנים בכלא בעוון רצח וניסיון לרצח, הצליח להחדיר לתאו בכלא רעל מסוג ציאניד שיכול להרוג מספר רב של אנשים, ע"י סוהר (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

אסיר מכלא השרון, המרצה מאסר של 26 שנים בכלא בעוון רצח וניסיון לרצח, הצליח לחדור לתאו בכלא רעל מסוג ציאניד, המסוגל להרג מספר רב של אנשים, בסיוע של אחד מהסוהרים, כך פורסם היום (שני) ב'חדשות 12'.

על פי הפרסום, האסיר פנה לגורמי המודיעין של הכלא, והבהיר להם כי יהיה מוכן לחשוף את המחבוא של הרעל הקטלני ולספר מי הסוהר שסייע לו בתמורה לקבלת עד מדינה, או שהשב"ס יבטיחו לו שעונשו יקוצר, גורמי המודיעין, אישרו לו את מבוקשו אף שלא היה להם סמכות

האסיר שקיבל את מבוקשו, חשף בפני גורמי המודיעין של הכלא, את מקום המסתור אבל אז הודיעו לו שמאחר והפרקליטות לא הייתה מעורבת בעסקה, לא יהיה ניתן לקיים את ההבטחה שניתנה לו.

ביחידת להב 433 נפתחה חקירה ובמשטרה לא הגיבו ל'חדשות 12' על הפרטים. וגם בפרקליטות פתחו בבדיקת ההתנהלות.

מ"מ ניצב השב"ס, אשר וקנין, אומר ל'חדשות 12', בתגובה כי מדובר בתהליך יזום של מודיעין, "זה כחלק מפעילות למיגור פשיעה מתוך ובתוך בתי הסוהר וזאת לשם הגנה על חיי אדם ושלום הציבור. מטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך בשלב זה. שב״ס ימשיך ויפעל בנחישות בתוך בתי הסוהר בכל מקום שידרש לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר