"תיק מזוהם"

שרה נתניהו תפעל לבטל את הרשעתה בפרשת המעונות

אחרי שהתברר הקשר בין החוקר לבת משפחת מוזס, דורשים עורכי דינה של רעיית ראש הממשלה לבטל את הרשעתה בפרשת המעונות, תוך שהם מאשימים אותו בהדחת עד (ארץ)

שרה נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עורכי דינה של שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, הודיעו הערב (שלישי) כי יפעלו לבטל את הרשעתה בפרשת המעונות, לאור העובדה כי רב פקד אבי רוטנברג, היה זה שעמד בראש צוות החקירה שניהל את פרשת המעונות.

ההודעה, בעקבות חשיפת עמית סגל אמש במהדורה המרכזית של חדשות 12 על הקשר שניהל אותו חוקר עם ג'ודי ניר מוזס, אחותו של מו"ל ידיעות אחרונות.

לפי הודעה רשמית שפרסמו, הם יפנו למבקר המדינה כדי לקבל את כלל המסמכים שמעידים על ההתכתבויות שפורסמו. "המידע שנחשף מוכיח שהתיק נגד שרה נתניהו היה תפור, מזוהם ומושחת כבר מתחילתו".

עוד טענו כי "החוקר הבכיר שיקר למח"ש כשנשאל אם יש מניעה מדוע לא יעסקו בחקירת הגב' נתניהו. הוא ענה שאין".

כעת טוענים פרקליטיה של שרה נתניהו כי בשל הקשר בין רוטנברג לג'ודי מוזס, אחותו של נוני מוזס ואויבת מושבעת של משפחת נתניהו, הוא היה בניגוד עניינים.

גם התברר, כל לפי עורכי הדין, "שהפרקליטות ידעה שהחוקר נמצא בניגוד עניינים והסתירה זאת". עוד הוסיפו כי "אותו חוקר אף ניסה להדיח עדה, סבטלנה גורדיצקי, עובדת מעון ראש הממשלה, ואיים עליה שאם לא תיתן עדות שקר נגד ראש הממשלה - הוא ישלח אותה לכלא".

בהודעה נמסר כי פרקליטיה החליטו לפנות למבקר המדינה, שקיבל את המסמכים שפורסמו, בדרישה לקבל את כל המידע והמסמכים הרלוונטיים לתחקיר, "זאת לצורך ביטול הרשעתה וחקירת הנסיבות שהביאו להגשת כתב אישום מעוות ושקרי נגדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר