כתב אישום

איחל למנדלבליט: "שימותו לך ילדים ואשתך, ויהיה לך סרטן"

תושב רחובות, בן 62, מואשם כי שלח הודעות מאיימות ומטרידות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בהן איחל לו שילדיו ואשתו ימותו ויהיה לו סרטן. "אתה עבריין", כתב (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

תושב רחובות, בן 62, מואשם כי שלח הודעות מאיימות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בהן איחל לו שילדיו ואשתו ימותו ויהיה לו סרטן.

לפי כתב האישום, במהלך חודש מאי, שלח הנאשם באמצעות אפליקציית הוואטסאפ רצף של הודעות אל מספר הנייד האישי של מנדלבליט, בפער של דקות ספורות ביניהם.

באחת ההודעות, צירף הנאשם ציטוט מדבריה של השופטת בדימוס הילה גרסטל, על משבר האמון שהיא חווה כלפי הפרקליטות, על רקע תמונותיהם של השופטת גרסטל ומנדלבליט, וכתב: "אני מאחל לך שימותו לך ילדים ואשתך, ויהיה לך סרטן".

"אתה עבריין, ראש ארגון פשע, לשפוט אתכם מאסר עולם ללא שחרור", הוסיף הנאשם בהודעתו, "נשפוט אתכם אחד אחד".

לפי כתב האישום, "הנאשם צירף להודעתו צילום מסך של פרסום פייסבוק שכותרות 'לזכור ולא לשכוח את המשת"פים' ותחתיו תמונותיהם של ישראל קסטנר ונכדתו מירב מיכאלי".

בנוסף, הוא צירף את תמונתו של מנדלבליט במדי שב"ס, עם הכיתוב: "הדיע (הגיע. הטעות במקור) הזמן מנדלבליט לספסל הנאשמים". כמו כן צירף את תמונתו של ח"כ יאיר לפיד בצד תמונה של אדם במדים, הדומה לחבר הכנסת.

הנאשם, כך לפי כתב האישום, כתב: "זרע לא יהודי אתם, במוצ"ש אנחנו מול ביתך...".

"במעשיו, השמש הנאשם במתקן בזק באופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז שלא כדין וכן להעליב במילים עובד ציבור כשהוא ממלא תפקידו ובנוגע למילוי תפקידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר