"זה עבודה זרה"

עובד במד"א פוטר, כי ירק על תמונת 'אותו האיש'

דוגם קורונה מטעם מד"ר תועד יורק על סמלי דת נוצריים, כי "זה עבודה זרה". ח"כ אחמד טיבי, שדיווח על כך, עדכן: "פניתי למד"א וביקשתי להענישו בחומרה, והוא אכן פוטר". צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

עובד של מד"א שהגיע לקחת דגימה לבדיקת קורונה ביפו, נתקל בתמונות של 'אותו האיש' ובתו החשובים לנצרות, וירק עליהם. בעקבות כך, הוא הושעה מעבודתו.

את תיעוד המקרה גילה דייר במקום, נוצרי, כאשר צפה אמש (ראשון) במצלמת האבטחה של בניין מגוריו. כפי שנראה בסרטון, כשהעובד סיים לדגום את אחד הדיירים לקורונה, הוריד את בגדי המיגון. רגע לפני שנכנס למעלית, הוא ירק על התמונות המדוברות שהיו תלויות על קיר לובי הבנין ברחוב שמחה הולצברג.

מיד לאחר מכן יצא אלין השכן, והטיח בו: "אתה ירקת על התמונות מול העיניים שלי במצלמות", ונענה: "ביהדות זו עבודה זרה". לדברי הדייר, הדוגם איים לרסס אותו בגז פלפל כשנבהל.

בהמשך, כשתושב המקום התעקש, עובד מד"א ניסה להביע התנצלות, בעוד הדייר נוזף בו: "אתה נכנסת לבית פרטי, אתה נכנסת לבית שלי, למה עשית את זה?".

יצוין כי בניין זה מגורים הינו חלק משורת מבנים השייכים לכנסייה בעיר, כל הדיירים בו הם נוצרים, אחד מהם הוא ג'ורג' קרא, שופט בית המשפט העליון.

ח"כ טיבי (מתוך הפייסבוק הרשמי)

ח"כ אחמד טיבי, בכיר 'הרשימה המשותפת', צייץ את תיעוד האירוע וכתב: "עובד מד"א יורק על סמלי דת נוצריים קדושים בבית משפחה נוצרית ביפו, בטענה שזו 'עבודה זרה'. פוגע ברגשות של כולנו".

"פניתי למד"א וביקשתי להענישו בחומרה", דיווח חבר הכנסת הערבי, והתוצאה אכן הגיע באופן מיידי, כדבריו: "הנהלת מד"א הודיעה לי שהוא פוטר".

ממד"א נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור שבגינו נקרא העובד לבירור בהנהלת מד"א. לעובד הובהר כי אינו ראוי ללבוש את מדי הארגון וכי אין לו מקום בשורותיו, והוא הושעה לאלתר. בכירי מד"א יצרו קשר עם נציג הקהילה, הביעו זעזוע והתנערו מהמעשה. במד"א פועלים זה לצד זה נוצרים, מוסלמים, דרוזים ויהודים, דתיים וחילוניים במסירות אין קץ. מד"א, כארגון ההצלה הלאומי, ימשיך לפעול להצלת חיים בכל מקום ובכל זמן תוך ייצוג כלל הדתות והמגזרים במדינת ישראל".

צפו בווידאו

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות, וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם, הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר