בטקס מיוחד

הושק פרויקט "עיר מלוכה" לילדי ירושלים ביוזמת העיריה והאגף לתרבות תורנית

בטקס מיוחד שהתקיים ביום חמישי במתחם שנלר בירושלים הושק פרויקט "עיר מלוכה" בטקס השתתפו ראש העיר ירושלים מר משה ליאון וחבר הנהלת העיר מחזיק תיק תרבות תורנית הרב דוד בלומנשטוק ומנהל האגף לתרבות תורנית הרב פנחס ארליך (חרדים, מקודם)

בטקס חילקו ראש העיר ומחזיר התיק לילדי ירושלים את החוברת המרהיבה "עיר מלוכה" יחד עם אוסף מדבקות יחודי על עיר הקודש ירושלים.

פרויקט "עיר מלוכה" של עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית יצאה לפועל ביוזמת ראש העיר משה ליאון וחבר המועצה הרב דוד בלומנשטוק ובימים הקרובים יחולקו עשרות אלפי עותקים של החוברת ומליוני מדבקות לילדי העיר ירושלים.

לאחר פניות רבות של הורים ומחנכים על תמודדות הקשה של הילדים בתקופת הקורונה וקושי גדול במציאת תעסוקה לילדים ופרט כעת עם התגברות מגיפת הקורונה וההגבלות החדשות שהוטלו על הציבור, הורה ראש העיר משה ליאון למצוא פתרון מיידי.
באגף לתרבות תורנית נרתמו מיד לנושא ולאחר התייעצות עם אנשי חינוך יצאו בפרויקט חינוכי ענק של הפקת חוברת ואוסף מדבקות שתתן מענה לילדי העיר.

החוברת מלאה בתוכן מעניין על מגוון נושאים הקשורים לעיר ירושלים, רבני העיר, אתרים היסטוריים של העיר , מוסדות תורה המפוארים בעיר, סיפורי קומיקס מעניינים על ירושלים של מעלה, וחידונים נושאי פרסים יקרי ערך.
החוברת תחולק במנהלים הקהלתיים, במוקדי חלוקה מרכזים, ובמסגרת פעילות המתמידים המתקיימים כל ערב בבתי הכנסיות ברחבי השכונות בעיר.
יתקיימו הגרלות על פרסים בין פותרי החידות ובן הילדים שיסיימו ראשונים למלא את החוברת.
קו מידע מיוחד הוקם לצרוך שמיעת עדכונים והשתתפות בפעילות.
בקו המידע שמספרו 02-6544901 יהיה ניתן להירשם לתוכנית מיד עם קבלת האלבום ובו יכלו לשמוע את שמות הילדים הזוכים, להתעדכן במוקדי החלוקה בשכונות ועדכונים שונים בעיניין הפרויקט "עיר מלוכה.

ראש העיר מר משה ליאון אמר בנאום בטקס "אני שמח על הזכות שניתנה לי לחקל לכם את החוברת המדינה הזו והמדבקות שתאספו בכדי למלא את החוברת. בחוברת תמצאו הרבה הרבה תוכן יהודי עשיר על העיר המיוחדת שלנו. כולי תיקווה שתלמדו ותהנו מהפרויקט המיוחד הזה.

יוזם הפרויקט חבר המועצה הרב דוד בלומנשטוק "אני נרגש שלאחר עבודה מאומצת הוצאנו חוברת מיוחדת שתתן לכם ילדים ירושלמים צדיקים תעסוקה מעניינת ובאופן חוויתי תלמדו את התוכן המיוחד שבחוברת תענו על החידות ותקבלו פרסים. אני מודה למנהל האגף לתרבות תורנית הרב פנחס ארליך שיחד עם הצוות של האגף ובשיתוף עם מינהל קהילתי גאולה בוכרים הוציאו לפועל מוצר מיוחד כזה. נמשיך לדאוג לכם ילדים בעוד אירועים מיוחדים ומגוון ופעילויות שונות.
במיוחד בתקופה זו עם התגברות מגיפת הקורונה."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר