בזכות החיסונים?

סקר: נתניהו מתחזק, סער נחלש וגנץ על גבול החסימה

בזמן שחיסוני הקורונה ממשיכים לזרום לכיוון ישראל, ראש הממשלה נתניהו מתחיל לטפס בסקרים, גדעון סער נחלש מעט וכן חולדאי, בני גנץ נמצא על גבול אחוז החסימה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגדעון סער (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר חדש, שפורסם ביממה האחרונה ב'ערוץ 13', עולה כי מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, פותחת פער של קרוב לחמישים אחוזים, אל מול מפלגתו של גדעון סער.

על פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה זוכה ב-31 מנדטים ואילו מפלגתו החדשה של גדעון סער, הייתה מסתפקת ב-16 מנדטים בלבד.

המפלגות החרדיות היו מאבדות מעט מכוחן העכשווי בכנסת, מפלגת ש"ס, הייתה מקבל שבעה מנדטים ואילו יהדות התורה הייתה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים.

המפלגה השלישית בגודלה על פי הסקר, הייתה מפלגתו של יאיר לפיד - יש עתיד, עם 16 מנדטים, כשלאחריו ניצב נפתלי בנט עם 13 מנדטים.

הרשימה הערבית המשותפת, ממשיכה לאבד מכוחה גם על פי הסקר הנוכחי, כאשר היא מקבלת עשרה מנדטים בלבד.

הישראלים בראשות רון חולדאי, מקבלים 5 מנדטים. ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, מרצ פחות מנדט אחד - חמישה מנדטים ואילו כחול לבן על גבול אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

העבודה, גשר, הבית היהודי, תנופה בראשות עפר שלח והכלכלית של ירון זליכה לא מצליחות לעבור את אחוז החסימה.

על פי החלוקה לגושים: גוש הימין מקבל 80 מנדטים. גוש השמאל 30 מנדטים. הרשימה המשותפת עם 10 מנדטים.

לשאלה: מי לדעתך מתאים יותר לכהן כראש הממשלה, בנימין נתניהו או גדעון סער, השיבו הנסקרים: בנימין נתניהו – 42%. גדעון סער – 36%. אף אחד מהם 15%. לא יודע 7%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר