'החשד: הפצת מחלה'

חולות קורונה מאומתות נתפסו בנסיעה • צפו

שוב זה קורה: חולי קורונה, במספר מקרים שונים, נתפסו בנסיעה מחוץ לביתם, במקום לשהות בבידוד המתחייב. הם צפויים להיחקר בחשד להפצת מחלה • כך הם ניסו לתרץ (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
איתור החולות בידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי אגף התנועה איתרו במהלך סוף השבוע האחרון, במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, ארבעה חולי קורונה מאומתים ועשרים אזרחים שהפרו את חובת הבידוד.

אירוע אחד התרחש בצומת כפר חב"ד על כביש 44,במהלך ביצוע פעילות פיקוח ואכיפה במחסום הממוקם שם, בו עוכבו נהג ושתי נוסעות, לבדיקה מול מערכות המידע של משרד הבריאות, והתברר כי הנהג בן ה-58 מפר את ההנחיות ועליו לשהות בבידוד.

בנוסף, נוסעת מלוד ששהתה עמו ברכב נמצאה כחולת קורונה מאומתת. נגד הנהג נרשם דו"ח בגין הפרת הבידוד בסך 5,000 שקל, והנוסעת זומנה לחקירה בחשד ל'מעשה העלול להפיץ מחלה'.

באירוע אחר, במחסום קוממיות על כביש 20, עוכבה נהגת מחולון עם ילדיה בני השלוש וארבע, לבדיקה, שגילתה לשוטר כי היא אובחנה כחולת קורונה, ואמורה לשהות בבידוד. הנהגת נשלחה לביתה להשלמת תקופת הבידוד כנדרש, וזומנה לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה.

גם במחסום הממוקם על כביש 40 בין ביל"ו לרמלה, עוכב נהג מתל אביב לבדיקה, במהלכה נמצא כי הוא מאובחן כחולה מאומת בקורונה, ואמור לשהות בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הנהג זומן לחקירה בגין חשד למעשה העלול להפיץ מחלה, ובסיום הטיפול נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש.

המשטרה קוראת הערב לציבור: "הישמעו להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. נמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף, ככל שיידרש, במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר