בצל ה'קורונה'

משלוחי מנות, בלי מסיבות: כך יחגגו פורים במוסדות החינוך

זה חג פורים השני שייחגג בצל מגיפת ה'קורונה', ובמשרד החינוך מבהירים כי בערים בהן מתקיימים לימודים - יוכלו לחגוג כפי ההנחיות, אך גם בערים בהן אין לימודים - יוכלו לחגוג; כל הפרטים (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאור הירידה בתחלואה ופתיחת המשק - בצעדים מדודים בכדי למנוע הפצת התחלואה, משרד החינוך מפרסם הבוקר (חמישי) את ההנחיות לחג הפורים במוסדות החינוך וכן הוראות על קיום אירועים.

אז איך ייחגג חג הפורים השני בצל הקורונה? על פי משרד החינוך, במוסדות שמקיימים לימודים פיזיים - אירועי הפורים יתקיימו השנה בקבוצה הקבועה ועם הצוות הקבוע בבית הספר או בגן הילדים.

ברשויות שבהן מתקיימת למידה מרחוק, ניתן יהיה לקיים את האירועים בשטח פתוח בקבוצות קבועות של 20 משתתפים לכל היותר (בכפוף לשינוי התקנות וצבע הרמזור).

לגבי משלוחי המנות: התלמידים יוכלו להביא משלוחי מנות, אך באריזה סגורה, כאשר הם יחלקו אותם בסוף יום הלימודים.

אך יחד עם זאת, מדגישים במשרד החינוך כי חל איסור להקים דוכנים ולערוך תהלוכות, מצעדים, מסיבות, נשפים וריקודים, המייצרים התקהלות.

בהתאם להנחיות, לא תותר כניסתו של מפעיל חיצוני לשטח בית הספר או אל הגן, אלא אם מדובר במפעיל הקבוע של הקבוצה בחינוך היסודי או החינוך המיוחד. כמו-כן, לא ניתן יהיה לאפשר כניסתם של הורים לשטח בית הספר והגן, ולהשתתף במפגשים בשטחים הפתוחים ובחצרות במסגרת החינוכית.

במשרד החינוך מדגישים: "בהתייחס לחובת עטית מסיכה, מציינות ההנחיות כי מסיכת התחפושת אינה פוטרת מחובה זו. יחד עם זאת יש לנקוט משנה זהירות בעטיית מסיכה מתחת לתחפושת, מחשש לחנק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר