פרשת הרב המתעלל

לראשונה: האם תיפגש עם בנה שהפך לצמח בגלל חן

שנתיים אחרי שנעצרה על-ידי המשטרה, אם הילדים שהתעללו בהם אליאור חן וחסידיו, תצא מהכלא לחופשה קצרה במהלכה תיפגש עם בנה בן ה-4 וחצי, שהפך לצמח בעקבות ההתעללות. שרות בתי-הסוהר: "הבקשה שלה נדחתה בעבר, אבל עכשיו היא משתפת פעולה". דיווח (בארץ)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
האם המתעללת (פלאש 90)

האם שהפילה את אליאור חן והפכה לעדת מדינה, ריצתה כבר שנתיים בכלא מתוך החמש שנגזרו עליה.

עכשיו, אחרי ריצוי יותר משליש תקופת מאסרה, היא צפויה לצאת לראשונה מהכלא לחופשה קצרה במהלכה תיפגש עם בנה בן ה-4 וחצי, שהפך לצמח בעקבות התעללות חמורה שביצעו בו אליאור חן וחסידיו, כך על-פי החשדות המיוחסים להם.

לפי הדיווח ב"מעריב", לאחרונה הגישה האם בקשה לשרות בתי-הסוהר לצאת לחופשה קצרה. על-פי המסתמן, הבקשה תאושר והאם תהיה מחוץ לכותלי המעצר לראשונה מאז נעצרה לפני כשנתיים.

עד עתה, כל בקשה כזאת נדחתה על הסף. ומדוע השינוי הפתאומי? בכירים בשרות בתי הסוהר הסבירו כי מאז החליטה לשתף פעולה עם הרשויות ולהפוך עדת מדינה נגד אליאור חן, היחס כלפיה השתנה.

בחודש שעבר, נגזרו על האם חמש שנות מאסר.

מדובר בהרשעה במסגרת הסדר טיעון, אליו הגיעה התביעה עם סנגורי האם, כאשר האם מצידה מודה כי לא מנעה את ההתעללות בילדיה, ובתמורה מוסכם כי העונש אותו תתבע הפרקליטות, יהיה "רק" 5 שנות מאסר, עונש קל יחסית למקרה החמור בו עוסק תיק התביעה.

בפסק הדין כתב נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט צבי סגל, כי "אמם של 8 ילדים קטינים הפקירה אותם לחלוטין בידי חן ועושי דברו כמו הייתה מכושפת, נטולת כל כושר שיפוט ואבחנה בין אסור למותר".

"חן ואנשיו הפגינו 'יצירתיות' מפלצתית ב'מלאכת התיקון' של ילדי הנאשמת. מעשים אלו מעלים זיכרונות קשים מתוך ההיסטוריה האפלה ביותר של המין האנושי בכלל ושל העם היהודי בפרט", הוסיף השופט, "את פעמוני האזהרה והחירום של זעקתם ובכייתם של הילדים, שהייתה חודרת אף ללב ערל, לא שמעה דווקא אם הקורבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר