אבנים, בעיטות וירי באוויר

תיעוד דרמטי מירושלים: יהודים ניצלו מלינץ' בשער האריות

יהודים שחלפו עם רכבם בסמוך לשער האריות בירושלים הותקפו באבנים בידי עשרות פורעים ערבים, שאף הצליחו לפתוח את דלת המכונית; הנהג כמעט התהפך והפורעים ניסו לבצע בו לינץ' (אקטאלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד ניסיון הלינץ' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; צילום וידאו: דוברות המשטרה)

נהג רכב יהודי שחלף הבוקר (שני) עם רכבו ברחוב דרך יריחו בסמוך לשער האריות בירושלים, יחד עם שני נוסעים נוספים, ניצל מלינץ' לאחר שהותקף באבנים וכמעט התהפך.

יידוי האבנים, התאונה וניסיון הלינץ' (צילום ערבי)

הנהג, הותקף באבנים בידי עשרות פורעים ערבים, שאף הצליחו לפתוח את דלת מכוניתו. בעקבת המהומה, הוא איבד שליטה על רכבו וכמעט התהפך עד שנתקע על המדרכה הסמוכה, תוך שהוא דורס את אחד המתפרעים, שקם וממשיך ליידות אבנים.

הפורעים, התקרבו אל מכוניתו וניסו לבצע בו לינץ', תוך שהם פותחים את דלתות הרכב ומתחילים לבעוט בנוסעים. הנהג ושני הנוסעים הנוספים שהיו עמו נפצעו באורח קל, אחד השוטרים ששהה בסמוך מיהר לזירה, שלף את נשקו והצליח להרחיק את הפורעים.

למקום הוקפצו כוחות גדולים של המשטרה, שפעלו כדי להרחיק את ההמון הערבי המשולהב, תוך שהם מסייעים לנוסעים המדממים.

זירת האירוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שני הפצועים מהרכב פונו לבית החולים אך הנהג, התעקש להישאר ליד מכוניתו מחשש שהערבים יציתו אותה, וכעבור זמן קצר שוב התפתחה במקום מהומה והשוטר ששהה במקום לצדו, פעל שוב כדי להרחיק את ההמון.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, יודו אבנים לכיוונו של רכב שנסע באזור דרך יריחו בירושלים, כתוצאה מכך נהג הרכב איבד שליטה והרכב סטה מהכביש, נוסעי הרכב נפגעו קל, שוטר שהיה במקום שפעל לחילוץ הנוסעים, חש סכנת חיים ונאלץ לירות באויר. כוחות משטרה שנכחו באזור, סייעו לנוסעי הרכב, הדפו את הפורעים ופועלים לאיתור החשודים".

חובשת בכירה במד"א מלכה לוק סיפרה: "הגענו למקום האירוע וראינו את הגברים עומדים מחוץ לרכב לאחר שנרגם באבנים כששוטרים מאבטחים אותם. הפצועים סבלו מחבלות קלות ומפגיעות של גז מדמיע. שני הפצועים הוכנסו לאמבולנס לקבלת טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב. עקב ההמולה ויידוי האבנים באזור, נאלצנו לנסוע לבית החולים בדרך עוקפת ולא בדרך המהירה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר