בקמפיין חוצות

מאגפים את בנט מימין: "תנצח את החמאס"

לאורך השנים בהן נפתלי בנט נמצא בפוליטיקה הישראלית הוא הסביר מעל לכל במה, איך הוא יחסל את שלטון החמאס. כעת, פעילים חברתיים דורשים ממנו לבצע זאת • צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שלטי החוצות ליד הבית של בנט (קרדיט סרטונים: רוזנבאום תקשורת והפרויקט לניצחון ישראל)

משפחות שכולות, קציני בכירים בדימוס, תושבי דרום, מילואימניקים, נכי צה"ל ועוד, יצאו ביממה האחרונה בקמפיין חוצות ענק מסביב לביתו של נפתלי בנט, בו דורשים ממנו לממש את הבטחותיו לחסל את הנהגת החמאס.

6 שלטי חוצות נתלו מסביב לאזור מגוריו של בנט ברעננה, וסרטון הופץ ברשתות החברתיות, בהם מוצגות הבטחותיו של בנט לאורך השנים לפעול בצורה חד משמעית מול הנהגת החמאס ולהביא לחיסולה.

הקמפיין מביע דרישה ציבורית מנפתלי בנט לממש את הבטחותיו והחזון שהציג באשר להנהגת חמאס בעזה, ולפעול לחיסולה.

שלטי החוצות אשר נתלו בין היתר בצמתים רחוב ויצמן פינת התדהר, וברחוב אחוזה פינת שברץ, מציגים ציטוט של ראש הממשלה בנט מנובמבר 2019 בו הוא קורא "לחסל את הנהגת החמאס בעזה", זו לצד הדרישה- ממשלה חדשה, מדיניות חדשה. העם דורש ניצחון!.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, הופצו משפטיו של בנט בעבר, כדוגמת : "כל התפיסה הביטחונית של מדינת ישראל ב-20 השנים האחרונות, היא תפיסה שלא מבינה שאנחנו נמצאים במזרח התיכון מול חמאס", "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל", "אסור למדינת ישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס", ו – "אני אטפל בחמאס".

הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות


גרג רומן, האחראי על תליית השלטים אמר: "אנו רוצים להבהיר לבנט מה הנושא החשוב ביותר לטפל בו - השבת הביטחון לאזרחי מדינת ישראל, וחיסול החמאס. אלו דברים שהבטיח בנט לאורך השנים וכעת כראש ממשלה יש לו את המחויבות לאזרחי ישראל לעמוד בהבטחותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר