שוחרר בערבות

המשטרה על עיכוב יהודה גליק: "התפרע"

חבר-הכנסת לשעבר יהודה גליק, שעוכב במחסום כשברכבו פלסטיני שוהה בלתי חוקי, שוחרר בערבות; במשטרה טוענים כי הוא התפרע וסירב לעיכוב; גליק: "המשטרה משקרת" (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' באב תשפ"א | 11.07.21
יהודה גליק. ארכיון (צילום: Gili Yaari/FLASH90)

חבר-הכנסת לשעבר, יהודה גליק, עוכב אמש (מוצאי שבת) במחסום וואלג'ה, שמדרום לירושלים, כאשר ברכבו של אותר שוהה פלסטיני בלתי חוקי.

גליק הועבר לחקירה במשמר הגבול ובסיומה שוחרר בערבות כספית, בעוד השב"ח הועבר למעצר בכלא עופר.

המשטרה טענה כי במהלך פעילות שגרתית של לוחמי מג"ב, המוצבים במעבר יעל שבעוטף ירושלים, עצרו הלוחמים רכב לבדיקה. בתוך הרכב ישבו נהג ונוסע נוסף בתא הנוסעים האחורי. בבדיקה התגלה כי הנוסע הינו שוהה בלתי חוקי ללא אישורי כניסה לישראל.

לפי המשטרה, "כאשר הודיעו הלוחמים לנהג כי הוא מעוכב הוא החל להתפרע ולסרב לעיכוב", כאשר הכוונה לחכ"ל יהודה גליק.

עוד נמסר מהמשטרה כי "הנהג החשוד נעצר ויחד עם השוהה הבלתי חוקי הועברו לחקירה במשמר הגבול בסיומה הנהג החשוד שוחרר בערבות כספית והשוהה הבלתי חוקי הועבר למעצר בכלא עופר".

יצוין כי גליק טוען להגנתו, כי מדובר בטרמפיסט שלקח כשחזר לביתו, וכאשר הוא הגיע למחסום בדרום ירושלים, היה זה הוא שפנה לשוטרים וביקש שיחקרו את הטרמפיסט שלקח.

בריאיון לתוכנית "קלמן ליברמן" ב'כאן רשת ב'' סיפר גליק לקלמן ליבסקינד ומואב ורדי כי בשבת היה בהר גילה, וכשנסע לירושלים, עמד בחור בשער וביקש טרמפ. אחרי שהכניסו אותו הוא סיפר שהוא פלסטיני ושיש לו אישורים.

"כשהגעתי למחסום", סיפר גליק, "עצרתי וקראתי לשוטר שיבדוק אותו. הוציאו אותי בכח מהרכב, שמו עליי אזיקים והכניסו בכוח לניידת. נכנסתי לחקירה אחרי 1:00 בלילה ושוחררתי בסביבות 2:30".

הוא הוסיף וטען כי בעוד הוא נהג באזרחות למופת, "המשטרה משקרת". לדבריו, ה"התפרעות" שהמשטרה טוענת היא - "אמרתי לקצין, 'תביא לי את תעודת הזהות שלי ואשמח להצטרף אליך', זה נקרא התפרעות?".

"הטענות נגדי הזויות", הוסיף גליק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר