הניסויים יורחבו

התקדמות בפיתוח חיסון הקורונה הישראלי

התקדמות משמעותית בפיתוח החיסון הישראלי אחרי שנחתם הסכם עם חברת פארמה בינ"ל לפיו הניסויים בחיסוני המכון הביולגי בנס ציונה יורחבו למדינות נוספות ברחבי העולם (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

חיסון קורונה ישראלי: המכון למחקר ביולוגי בנס ציונה הודיע היום (שני) יחד עם משרד הביטחון כי הצליחו לחתום על מזכר הבנות עם חברת פארמה בינלאומית במסגרתו יורחבו באופן משמעותי הניסויים בחיסון הישראלי שזכה לשם 'BriLife'.

במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת הפארמה הבינ"ל NRX, החברה תחסן אלפי מתנדבים במדינות איתן יש לה הסכמים. החיסונים יגדילו את המדגם הסטטיסטי, ויאיצו את התהליך להשגת האישור הרגולטורי לחיסון. על פי ההסכם, המכון הביולוגי ימשיך ללוות את התהליך לכל אורכו.

שר הביטחון בני גנץ אמר בתגובה להסכם כי מדובר ב-"בשורה מצוינת לאזרחי ישראל ועדות למעשה חסר התקדים שביצעה הסיירת במכון הביולוגי. אני מקווה, שבאמצעות ההסכם, נוכל להשלים את פיתוח החיסון ולאפשר למדינת ישראל עצמאות בייצור חיסונים, משום שכפי שראינו - הקורונה לא הולכת לשום מקום".

"לצד זאת, המכון הביולוגי וכלל מערכת הביטחון ימשיכו לתת יד למאמץ הלאומי במלחמה בקורונה. אני מבקש להודות לחוקרי המכון, שלא מפסיקים לעבוד כדי לספק לנו הגנה ביטחונית, אזרחית ובריאותית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר