"חסרי אחריות"

המארגנים ביקשו החרגה מההנחיות; אש הגיב בחריפות

מארגני פסטיבל בירושלים ביקשו ממנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, החרגה מהנחיות הקורונה החדשות שיכנסו לתוקפן ברביעי הקרוב • אש סירב, ותקף בחריפות את האירועים (ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

מארגני פסטיבל ותיק בישראל פנו אל מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, בבקשה להחריג מהתקנות החדשות, הצפויות להיכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב, את הפסטיבל שלהם שמתקיים בירושלים. כך פורסם ב-N12.

הנחיות התו הירוק והתו הסגול שיכנסו לתוקף ביום רביעי הקרוב, יאלצו את המארגנים לצמצם את מספר המשתתפים באירועים. עקב כך, פנתה חברת 'אריאל' המשויכת לעיריית ירושלים בבקשה להחריג מההנחיות את האירועים שיתקיימו עד לסוף השבוע הנוכחי על מנת לאפשר לכל מי שהזמין כרטיסים להשתתף באירוע, המתקיים רק פעם בשנה.

פרופסור נחמן אש שקיבל את הפנייה הגיב בחריפות: "מדינת ישראל נלחמת בימים אלו במגפת הקורונה ומשום כך אושרו הצעדים לבלימת התחלואה. באירועי חוצות היוצר כבר נוצרו התקהלויות גדולות מאוד, צפיפות של אנשים והפרה בוטה של הנחיות הממשלה".

הפרופסור תקף את המארגנים וטען כי באירועים לא נשמרות ההנחיות. "ניכר מהתמונות והסרטונים כי אין הקפדה על ההנחיות: לא בדיקת תו ירוק, חוסר אכיפה של אי עטיית מסיכות ואי מניעת התקהלות. אלו תמונות מקוממות שלא סביר שנראה אותן. מדובר בהתנהלות חסרת אחריות המסכנת את בריאותם של המשתתפים. איני מקבל הפרה חסרת אחריות כזו של ההנחיות - עם החרגה או בלעדיה". כתב.

אש הבהיר כי לא יסכים לאף החרגה. "איני מקבל הפרה חסרת אחריות כזו של ההנחיות - עם החרגה או בלעדיה", חתם את דבריו במכתב חוזר שנשלח אל ראש העיר, משה ליאון מנכ"ל העירייה ואחראי שיווק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר