בדרך לכותל

משפחה חרדית הותקפה; תינוק נשרט בידו מזכוכיות

משפחה ממודיעין עילית שעשתה את דרכה לכותל, הותקפה באבנים • האבא תיאר: "החלון התנפץ, כל הכיסא של התינוק מלא זכוכיות. התינוק נשרט" • הוגשה תלונה למשטרה (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

הורים ושלושת ילדיהם הותקפו באבנים ברחוב ואדי ג'וז בירושלים בעת שהיו בדרכם לכותל. אחד התוקפים ניפץ באבן את החלון האחורי, והתינוק שישב סמוך אל החלון נפצע מזכוכיות. עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו', המייצג את בני המשפחה, פנה למשטרת ישראל בבקשה שזו תמצא את הדין עם התוקפים.

התקיפה אירעה אתמול (רביעי) בשעת צהריים. רכב המשפחה עמד בפקק ברחוב ואדי ג'וז במזרח ירושלים, כשלפתע התקרבו לרכב חמישה נערים בני מיעוטים. הם החלו לבעוט ברכב ולרדוף אחריו, ולאחר מכן להשליך עליו אבנים.

אבי המשפחה תיאר את התקיפה: "הם זרקו אבן ענקית על גג הרכב, ואז אחד בא מהצד וזרק עוד אבן על החלון האחורי, איפה שיושב התינוק, בן שנה וקצת. החלון התנפץ, כל הכיסא של התינוק מלא זכוכיות. התינוק נשרט".

המשפחה התקשרה למשטרה, ולאחר מכן הם הגישו תלונה נגד התוקפים.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בני המשפחה מסר: "לא יתכן שיהודים יותקפו בעיר הבירה של מדינת ישראל. התקיפה יכלה להסתיים בצורה גרועה עשרות מונים, ואך בנס לא היו פגיעות משמעותיות בגוף. אני פונה למשטרה בבקשה לעשות את כל המאמצים בכדי ללכוד את התוקפים המסוכנים ולמצות עימם את הדין, למען יראו וייראו".

יש לציין כי באירוע נוסף של השלכת אבנים, נעצר אתמול בידי משטרת ירושלים בן מיעוטים שיידה אבנים על אוטובוס במזרח ירושלים. הבוקר האריך בית המשפט את מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר