"צריך לפעול"

האיומים על ד"ר פרייס: בנט ובכירי משרד הבריאות מגנים

לאחר שבעלה של ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר אלרעי פרייס טען כי רעייתו סופגת איומים על חייה, ראש הממשלה נפתלי בנט בכירי משרד הבריאות ושרים יוצאים להגנתה של ד"ר פרייס (בריאות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
פרייס ובנט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90, YOAV DUDKEVITCH/POOL)

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות הד"ר שרון אלרעי פרייס כתב מוקדם יותר היום כי רעייתו סופגת איומים על חייה וכתב: "משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי".

לאחר פרסום הציוץ, בכירי מערכת הבריאות הוציאו הודעות תמיכה בד"ר אלרעי פרייס וראש הממשלה נפתלי בנט גיבה גם הוא וכתב כי "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת". עוד כתב - "התעלמו מהפייק, לכו להתחסן!".

ד"ר אלרעי פרייס היא אחת מהדמויות הבולטות במשרד הבריאות ואחת מהגורמים המייעצים לקבינט הקורונה בענייני קיום הגבלות וכן בעניין החיסונים כנגד הנגיף בישראל.

השר לביטחון הפנים עמר בר לב גיבה גם הוא את ד"ר פרייס לאחר קריאת בעלה אליו אישית לפעול וכתב כי "הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

כאמור, גם בכירי משרד הבריאות יצאו להגנתה של ד"ר פרייס, ופרויקטור הקורונה, הפרופ' סלמן זרקא אמר בריאיון ל'רשת ב'' כי "כל מה שצריך מול האיומים נגד אלרעי פרייס... נדרש כאן טיפול אמיתי כדי שהיא ואחרים במערכת יוכלו לפעול במקצועיות".

בריאיון בתכנית 'קלמן ליברמן' בתחילת השבוע אמרה ד"ר פרייס כי "זה מגיע אליי גם באופן אישי. מטיחים בי כל מיני האשמות. מתנגדי חיסונים תוקפים אותי אישית על הבחירות שלהם לא להתחסן. זה אפילו יותר מורכב כשזה מתחת לבית שלי והילדים שלי חשופים לזה. יש הפגנות של אנשים שמקללים ועושים חיבורים למלחמת העולם השנייה. דברים נוראיים. זה קורה ברמה יומיומית. היו איומים עד למצב של לתת לי כפתור מצוקה".

מהמשטרה נמסר כי הם מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד דר' אלרועי פרייס. "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים", נמסר מדובר המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר