טרגדיה כפולה

שני אחים מדימונה לא התחסנו ונפטרו בהפרש של שעתיים

האחים לא התחסנו מפני הנגיף וחלו בו לפני כשלושה שבועות בלבד. בליל אמש, נפטרו האחים יצחק ומקסים אדרי • הבת ספדה בדמעות: "בחייהם ובמותם לא נפרדו", וגם שר האוצר התייחס (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מיטת קורונה בבית חולים. אילוסטרציה (צילום: Flash90)

בהפרש של שעתיים בלבד, שני אחים נפטרו אתמול (רביעי) לאחר שחלו בנגיף הקורונה. הראשון היה מקסים אדרי, וכעבור זמן קצר נפטר אחיו יצחק אדרי, בגיל 62, לשעבר חבר מועצת העיר דימונה.

לפני כשלושה שבועות חלו השניים בנגיף הקורונה ואושפזו בבתי החולים וולפסון וסורוקה. מצבם התדרדר במהירות. ככל הידוע, השניים לא התחסנו מפני הנגיף. אחד מהם מפני מצבו הבריאותי.

ראש העיר דימונה התבטא אתמול כי "מדובר בטרגדיה גדולה בדימונה, אבל כבד ירד על העיר".

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס לפטירתם של השניים בציוץ שפרסם ברשת החברתית 'טוויטר', וכתב: "אני מצר על מותם הטרגי של ג'קי ומקסים אדרי. הכרתי את פועלו של ג'קי לאורך השנים ואת תרומתו לקהילה בכלל ולעיר דימונה בפרט. אני מחזק את משפחתם ברגעים כואבים אלו וקורא לציבור לצאת ולהתחסן כדי למנוע מקרים קשים כמו זה בעתיד".

בתו של יצחק כתבה בדמעות זמן קצר אחרי הפטירה: "אלוהים אדירים! אבי יקירי אהוב ליבי מסר נשמתו לבורא, בדיוק שעתיים אחרי אחיו היקר. בחייהם ובמותם לא נפרדו. אנחנו אוהבים אותך ותמיד נאהב. לוחם צדק, לב אמיץ. האיש שלי למשימות מיוחדות. היית ועשית כל כך הרבה בשביל הרבה אנשים, אבל בשבילי פשוט היית הסבא הכי טוב בעולם. היה שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר