הצהרה לוחמנית

בנט סקר את הנשק שנתפס והודיע: "הכרזנו מלחמה"

בתום מבצע "אושן" לתפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית, רה"מ נפתלי בנט בא למטה המשטרה, סקר את הנשק הרב שנתפס ונשא הצהרה לוחמנית; צפו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בנט והנשק (צילום: חיים צח / לע"מ; צילום וידאו: רועי אברהם / לע"מ, סאונד: ניר שרף / לע"מ)

בתום מבצע "אושן" לתפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים בחברה הערבית, ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי) במטה מחוז תל אביב יחד עם השר לביטחון פנים, עמר בר-לב, ומפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי,

ניצב שמעון לביא, מפקד המחוז הצפוני, הציג בפני ראש הממשלה את שלל הנשקים שנתפסו במבצע האחרון. רה"מ ברך את משטרת ישראל ואת כלל העוסקים במלאכה על הישג חסר תקדים בתוצאות המבצע, ועל פעילותם יוצאת הדופן של מאות השוטרים שהביאה להפללת 78 סוחרי אמל"ח בכירים בחברה הערבית.

"לכל העוסקים במלאכה - כל הכבוד לכם. אני רואה פה לא רק יוזמה, תחבולה ותקיפות. מאחורי כל נשק פה ראיתי גם כמה חיי אדם הצלתם. אתם מצילים בעבודה הזו חיים של אזרחי ישראל, זו עבודה קדושה", אמר, "אני רוצה שוב לשבח את המפכ"ל, את שר הבט"פ, את מפקד המחוז ואת כל השותפים לתהליך. רק התחלנו".

"מעט אחרי הקמת הממשלה הגדרנו את המאבק בפשיעה הערבית כיעד לאומי של ממשלת ישראל. הכרזנו מלחמה על פורעי החוק בחברה הערבית, לא פחות, והקמנו אגף מיוחד לנושא במשטרת ישראל. אנחנו פועלים. לא מדברים, עושים".

"הדרך עוד ארוכה, אבל השינוי כבר מורגש בשטח. השימוש המופקר בנשק בחברה הערבית גובה חיי אדם רבים. במשך שנים נבנה כאן אחד ממצבורי הנשק הבלתי חוקיים הגדולים במזרח התיכון, ואת זה אנחנו נפרק".

"המבצע המשטרתי אמש הוביל לתפיסה של עשרות כלי נשק, ולמעצרם של 78 חשודים בפעילות בלתי חוקית. צריך להבין - אלו לא חיילים זוטרים, אלו סוחרי נשק. דרגים בכירים שתכננו, יזמו והובילו מבצעים בתחום הפשיעה שגובים חיי אדם", הסביר.

"בחודשים האחרונים משטרת ישראל פועלת בכל הזירות, בנחישות ובתחכום, בכלים רבים, עם החדרת סוכנים לתוך ארגוני הפשיעה, ומתוכם - מתוך לב הפעילות - לפגוע במי שצריך", הוסיף.

"לאזרחי ישראל הערבים אני רוצה לומר: מגיע לכם ביטחון אישי. לכן, אנחנו כאן פועלים ונמשיך לפעול", אמר, "ולפורעי החוק בחברה הערבית, שמטילים אימה הן על ערבים והן על יהודים – אנחנו לא נוותר, אנחנו לא נרפה. אנחנו רואים אתכם, אנחנו נרדוף אתכם עד אחרון הנשקים ועד אחרון העבריינים שמטילים אימה על הסדר הציבורי. אנחנו נבוא איתכם דין וחשבון, אנחנו נעמיד אתכם לדין, ואתם תשלמו".

"מכאן פנינו לעוד מבצע ולעוד מבצע, ברצף מהלומות", הוסיף, "אני רוצה שוב להודות לכולכם, ודרככם אני מבקש שתעבירו לשוטרים היקרים, שעובדים לילות כימים, 7 ימים בשבוע, כדי לתת ביטחון לאזרחי ישראל. אתם מצילים חיי אדם ואנחנו מצדיעים לכם", אמר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר