בעקבות חשיפת כיכר

חברת האבטחה של בנייני האומה פוטרה

לאחר המהומה בבנייני האומה במהלך החנוכה כשהתעוררה תגרה ומאבטחים של המתחם השליכו כיסאות לעבר בחורי ישיבה, הוחלט על סילוק חברת האבטחה של הבניינים (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
התגרה האלימה (צילום: דודי בן חמו)

לאחר המהומה בבנייני האומה במהלך החנוכה כשמאבטחים של המתחם השליכו כיסאות לעבר בחורי ישיבה, פוטרה חברת האבטחה של בנייני האומה.

בעקבות פנייה דחופה שהגיש מ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן, המשמש גם כיו"ר ועדת המכרזים בנייני האומה, הוחלט על הפסקת ההתקשרות עם חברת האבטחה, בעקבות הפגיעה של המאבטחים בבחורי הישיבה בהופעה שהתקיימה בבניני האומה ביום ראשון השבוע, וכן באירועים נוספים שנערכו במהלך חג החנוכה.

כזכור, ביום ראשון השבוע, הגיעו מאות בחורי ישיבה להשתתף במופע של רדיו 'קול ברמה' בהשתתפות המוזיקאים שלמה כהן, עקיבא תורג'מן ויואלי דיקמן –מתיעודים שפורסמו במהלך האירוע, נצפתה אלימות קשה שהפעילו המאבטחים כלפי בני הישיבות בכניסה למופע. חלק מהבחורים במקום נזקקו לטיפול רפואי בעקבות האלימות שהופעלה במקום.

המשטרה שהגיעה למקום, השליטה סדר וההופעה נמשכה כרגיל. אחד הנוכחים באירוע העיתונאי דוד בן חמו סיפר: "זה יכול היה להיגמר באסון קשה, כיסאות עפו לכל עבר. המשטרה שהגיע למקום הצליחה להשליט סדר במקום".

התיעודים עוררו סערה רבה, ורבים יצאו בחריפות כנגד חברת האבטחה בדרישה לפטר אותה לאלתר מהעבודה בבנייני האומה.

מ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן אמר: ''לא נוכל לעבור לסדר היום על אלימות כלפי בני ישיבות. אני שמח שהנהלת בניני האומה, הבינה את חומרת המעשה של הפגיעה בבחורי הישיבות מצד המאבטחים, והודיעה על הפסקת ההתקשרות עם חברת האבטחה. אין מקום לאלימות בכלל ולאלימות של מאבטחים בפרט. המאבטחים תפקידם להגן על המשתתפים באירועים ולא להפעיל כלפיהם אלימות''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר