ביומא דהילולא

מתפללים ושוטרים התעמתו בקבר הבאבא סאלי בנתיבות

בשעות הערב המאוחרות, כשמספר המתפללים הלך וגדל, החל להיווצר פקק אנשים המעוניין להיכנס למתחם הציון, והחלו עימותים עם השוטרים הנוכחים במקום. עד כה נעצרו שלושה מתפללים (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בשבט תשפ"ב | 05.01.22
(צילום: כיכר השבת )

ביומא דהילולא: עימותים נרשמו הלילה (רביעי) בין מתפללים בקבר סידנא באבא סאלי, הרה"ק רבי ישראל אבוחצירא זיע"א, לבין שוטרים שהוצבו במקום, כדי לאכוף את תקנות הקורונה, ואת התקנות שנקבעו בשטח ההילולא.

בשל הגבלות הקורונה, ולאחר האיום שלא תתקיים ההילולא המסורתית בעקבות ענייני בטיחות, שבוטל בהשקעה תקציבית מטעם המדינה, הסיכום עם המשטרה היה שכל קבוצת מתפללים תיכנס למשל שבע דקות בלבד למתחם סביב ציון הצדיק.

בשעות הערב המאוחרות לאחר שמספר המתפללים הלך וגדל, החל להיווצר עומס של מתפללים ומאמינים בעיקר במתחמים המיוחדים שנבנו - כעין אמבטיות גידור - שם החלו עימותים עם השוטרים והסדרנים שהוצבו במקום, כאשר בין היתר נפרצו המחסומים מספר פעמים, תוך שהשוטרים נאלצו להוציא מהמתחם את המתפללים בכוח באמצעות חגורת אבטחה אנושית.

עד כה נעצרו שלושה מתפללים בחשד להפרת הסדר ותקיפת שוטרים.

(צילום: כיכר השבת)

מהמשטרה נמסר למתפללים הבאים כי יש לזכור את התנאים הבאים: 1. במהלך האירוע לא תותר כניסת קהל לתוך הציון אלא במתחם סביבו. 2. תותר כניסה למקום לבעלי תו ירוק או בדיקת קורונה בתוקף. 3. עטיית מסכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר