מחבוא בבני ברק

כנופיית נוכלים נלכדה, עקצו כ-150 איש • תיעוד

כנופיה של ששה חשודים מאזור הצפון, שחלקם הסתתרו בדירה בבני ברק, עקצו באמצעות התחזות סכומים אדירים מכ-150 איש • כך הם נהגו לטמון מלכודות לאנשים תמימים • צפו ברגעי המעצר (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
רגעי המעצר (צילום: דוברות המשטרה)

במשך תקופה ארוכה התבצעה חקירה סמויה במחלקת ההונאה של משטרת ישראל (מחוז צפון), בצירוף חוקרים מחברות אשראי מוכרות, בעקבות תלונות של אזרחים שנעקצו. במסגרת החקירה נעצרו שישה חשודים.

במהלך החקירה התברר כי הנוכלים התחזו לאנשי שירות הלקוחות של חברות מוכרות כמו פון-מרקט, פסגות, אקס פיננסים ומיטב דש, ובמהלך השיחה הם פיתו את הקורבנות להעביר כספים למטרות של השקעה והלוואות, או לחילופין - לצורך רכישת מכשירי סלולר.

עודד התברר במהלך החקירה כי החשודים קיבלו במרמה מהקורבנות מעל מיליון ש"ח. בין הקורבנות - קשישים, אנשים בעלי מוגבלויות ואנשים במצוקה כלכלית. החשודים אף הגדילו לעשות והשתמשו בפרטים אישיים של קרבנות אחרים בתרגילי עוקץ נוספים שהם ביצעו במטרה להפוך אותם לחשודים.

במהלך החקירה חשפו השוטרים את זהותם האמיתית של הנוכלים שחלקם הסתתרו בדירת מסתור בבני ברק, ובסיום החקירה, עצרו היום (ראשון) שוטרי מחוז צפון 6 אנשים החשודים כי הונו כ-150 איש בסכומים של 2,000 עד 300,000 ש"ח כל אחד. בין החשודים - צעירה מעפולה ותושבי הכפרים נחף, ראמה ובענה.

החשודים ששהו בדירת המסתור בבני ברק הופתעו מהגעת השוטרים וסירבו לפתוח את הדלת, תוך ניסיון להיפטר מהטלפונים שלהם, אולם הבלשים פרצו את דלת הדירה והספיקו לתפוס את מכשירי הסלולר של החשודים.

במהלך המעצרים נתפסו 59,000 שח ו- 31,000 דולר במזומן, כרטיס אשראי החשוד כגנוב, מכשירי טלפון ניידים ומסמכים רבים. אחד העצורים אף חשוד כי איים על העיתונאי חיים אתגר מהתוכנית "יצאת צדיק" - בעקבות תחקיר שעשה על חלק ממעשי ההונאה. מעצרם של החשודים הוארך בתשעה ימים על ידי בית משפט השלום בטבריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר