לקראת החלפה

לקראת החלטה: אלו המועמדים המסתמנים להחלפת מנדלבליט

וועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה צפויה לסיים את עבודתה כבר בשבוע הבא • אלו המועמדים שהיא צפויה לכלול • מסתמן: ההחלפה כבר בפברואר (משפט)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש לממשלה הבא, בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר אשר גרוניס, צפויה לסיים את עבודתה כבר בשבוע הבא, ולהעביר לשר המשפטים גדעון סער את המלצותיה על שניים או שלושה מועמדים סופיים. כך דווח היום (שלישי) לראשונה ב'זמן ישראל'.

עם המועמדים עליהם תמליץ הוועדה נמנה עו"ד גלי בהרב-מיארה, המועמדת שהגיש סער - מה שכמעט מבטיח את מינויה ליועמ"ש הבאה. בנוסף, הוועדה תכלול בין מומלציה גם את המשנה ליועמ"ש הנוכחי, עו"ד רז נזרי. אם אכן עו"ד בהרב-מיארה תיבחר ותאושר ע"י הממשלה - היא תהיה לאישה הראשונה בתפקיד.

ועדת האיתור קבעה ישיבה מסכמת ליום ראשון הקרוב, ומועד נוסף שוריין להמשך השבוע, למקרה שהדיון לא יסתיים בראשון. לאחר מועד זה, מתכוונת הוועדה להעביר את החלטתה בדבר המועמדים הסופיים לשר המשפטים, שאמור לבחור את המועמד הסופי שיובא לאישור הממשלה.

לוח הזמנים הזה יאפשר לממשלה למנות את היועץ או היועצת הבאים כבר ב-6 בפברואר, או לכל המאוחר שבוע לאחר מכן, זאת אומרת עד שבועיים מרגע עזיבת אביחי מנדלבליט את התפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר