הלחץ הציבורי עובד

גם דיפלומט מתקפלת ודוחה את ההתייקרות

אחרי ש'אסם' ו'סנו' הודיעו אמש על דחיית ההעלאת המחירים, ובעקבות הלחץ הציבורי העז והקריאות לחרם, חברת 'דיפלומט' מודיעה גם היא על דחיית ייקור המוצרים עד לאחר פסח (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: FLASH90)

אחרי ש'אסם' ו'סנו' הודיעו אמש (שלישי) על דחיית ההעלאת המחירים, ובעקבות הלחץ הציבורי העז והקריאות לחרם, חברת 'דיפלומט' מודיעה גם היא על דחיית ייקור המוצרים, כך על פי פרסום ראשון ב-N12.

כזכור, יוקר המחייה חזר בשבוע האחרון לכותרות, זאת בעקבות הודעתם של חברות ענק במשק על העלאת מחיר מוצריהם, ההודעות גררו ביקורת רבה וגם שר האוצר ושרת הכלכלה התערבו.

אמש, הודיעה חברת אסם כי תדחה את ההעלאת המחירים בשלושה חודשים - עד לאחר פסח, גם חברת 'סנו' הודיעה כי תוריד בחזרה את מחיריהם של עשרות מוצרים.

כאמור, כעת גם חברת דיפלומט מצטרפת ומודיעה כי תדחה את העלאת המחירים עד לאחר הפסח, במכתב תגובה שנשלח לשר האוצר, אביגדור ליברמן, כתב מנכ"ל החברה נעם וימן: "הצטערתי מאוד לקרוא במכתבכם שבנדון, כי אתם מייחסים כוונה רעה וציניות לפעילות מסחרית לגיטימית של דיפלומט, הנובעת מאילוצים שנכפו עליה בעיקר כתוצאה ממשבר כלכלי גלובלי".

"למרות הנזק הכספי, אנו נענים לבקשתכם ודוחים את העלאת המחירים שהוכרזה על ידינו עד לאחר פסח", המנכ"ל הסביר מדוע החברה עמדה לעלות את המחירים: "החברה אינה יצרנית, אלא יבואנית ומפיצה של מוצרי מזון וצריכה שונים. כאשר היצרנים הבין-לאומיים מייקרים את המוצרים, דיפלומט נאלצת לייקר את המוצרים ללקוחותיה", זאת בנוסף לכך ש"מעבר להעלאות המחירים שקיבלה דיפלומט מספקיה, נרשמה התייקרות משמעותית בתשומות במהלך השנה האחרונה".

דיפלומט היא ייבואנית של עשרות מוצרים, מהלך ההתייקרות היה עתיד לעלות את מחיריהם של עשרות מוצרי צריכה בסיסים, בין המותגים שביבוא החברה והיו עתידים להתייקר: קטשופ היינץ, טונה סטארקיסט, דגני בוקר "קלוגס", עוגיות "לוטוס", צ'יפס פרינגלס ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר