ניסיונות סחיטה

הזכייה המטורפת בלוטו: "התחלתי לקבל איומים"

שמועות על זכייתו של צעיר מהגליל בפרס ההיסטרי של 80 מיליון השקלים הובילו לניסיונות סחיטה • "זה לא אני", הוא מנסה להדוף את השמועות. "אפנה לבית המשפט" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דוכן לוטו בירושלים. אילוסטרציה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

חמד פהמי נסאר, תושב טורעאן שבגליל, ששמו הופץ ברשתות החברתיות כמי שזכה בפרס ההיסטורי של 80 מיליון שקלים בדאבל לוטו, נתון לאיומים ולניסיונות סחיטה מצד אנשים במגזר הערב שמפיצים עליו שמועות.

"הוציאו עליי שמועה שהרווחתי 80 מיליון שקל, אבל אין לי מושג. אני לא ממלא לוטו ולא מכיר את הדברים האלה", אמר נסאר ל-ynet. "מדובר בשמועות מטומטמות. כל מי שיפרסם את השם שלי ואת התמונה שלי באתרים או שיכתוב שהרווחתי - אפנה לבית המשפט או למשטרה, כי התחלתי לקבל איומים של ממש בגלל השטויות האלה. לא הרווחתי כלום".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', אלמוני ששלח במהלך השבוע שעבר כרטיס הגרלה ל'דאבל לוטו' זכה בימים האחרונים בסכום אסטרונומי של 80 מיליון שקלים. הזוכה הוא גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אזור המרכז, נשוי ואב לשלושה ילדים, שותף בעסק בתחום האסתטיקה.

מדובר בשיא נוסף שנשבר אחרי מספר חודשים בו אדם אחר זכה ב-76 מיליון שקלים, אז טען כי יפזר את כספי הזכייה בין ילדיו. אך לא רק שמחה יש בתוך הזכייה הגדולה; מתוך 80 מיליון השקלים, ייאלץ הזוכה המאושר להיפרד מלא פחות מ-30 מיליון שקלים שיגיעו לקופת המדינה ככספי מיסים.

המס, שמכונה 'מס זכיה', מושת על כלל הזוכים בסכומי כסף, למעט אנשים שזכו בפרסים מיוחדים שהוחרגו על ידי המדינה, למשל פרס נובל, שעומד על קצת יותר ממיליון דולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר