אחרי מרדף

מחבל שביצע 2 פיגועים תוך יום נלכד ונעצר

בחנות בכפר הערבי - חיזמא, נדקרו בתוך 24 שעות שני יהודים, כאשר החשד הוא שאותו אדם ביצע את הדקירות • בצה"ל החלו בסריקות אחר המחבל | כתב 'כיכר' תיעד את זירת הפיגוע (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הזירה בה התבצע הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שני יהודים, נדקרו במהלך ה-24 שעות האחרונות (חמישי) בחנות בתוך הכפר חיזמא. כתב 'כיכר השבת', יצא לתעד את זירת הפיגוע.

כזכור, מוקדם יותר היום, הגיע יהודי בן 40 תושב יישוב ליד ירושלים, למחסום חיזמא, כשהוא דקור. הדקירה הייתה ככל הנראה באותו מקום בו נפצע אמש תושב ירושלים.

הגבר הגיע עצמאית למחסום חיזמא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהוא במצב בינוני יציב, עם פציעה חודרת.

מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר בפיגוע, על פי ההודעה: "אתמול בשעות אחר הצהריים, הגיע אזרח ישראלי למחסום חיזמא שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין", עם פצעים בפלג גופו העליון וטען כי נדקר בעת ששהה בכפר חיזמא. האזרח פונה על ידי מד"א לטיפול רפואי בבית החולים".

"מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי האזרח נכנס לחנות בכפר, הותקף מאחור ונדקר בפלג גופו העליון וזאת כפי שמסתמן על רקע לאומני. כוחות צה"ל מנהלים מצוד אחר החשוד. בנוסף, התקבל דיווח לפני זמן קצר על גבר נוסף שהגיע עם פצעי דקירה למחסום, האזרח פונה לבית החולים ופרטי האירוע בבדיקה. כוחות צה״ל מבצעים סריקות במרחב".

ל'כיכר השבת' נודע, כי המחבל, שאל קודם לדקירה את הנדקר האם הוא ערבי, כשהבין שהוא יהודי, המחבל שלף את הסכין ודקר אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר