לפני כעשור

ארקדי גאידמק מתלונן: ישראלים עקצו אותי במאות מיליונים

איש העסקים ארקדי גאידמק הגיש תלונה במשטרה נגד 2 אזרחים ישראלים ואזרחית זרה נוספת, שלטענתו עשו הכל בכדי להונות אותו במאות מיליוני שקלים (אנשים)

בני סולומון | כיכר השבת |
ארקדי גאידמק (צילום: shutterstock)

איש העסקים ארקדי גאידמק טוען כי שלושה אנשי עסקים עקצו אותו לפני כעשור במאות מיליוני שקלים בדרכים שאינן כשרות. גאידמק הגיש הבוקר (ג') תלונה ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב, וטען כי שני ישראלים ואזרחית זרה נוספת עשו הכל בכדי להוציא ממנו מאות מיליוני שקלים שלא כדין.

"נבקש למצות את הדין עם החשודים לנוכח העובדה שעסקינן במעשי מרמה והונאה בסכומים רחבי היקף - מה שמלמד על עוצמת הפגיעה במתלונן ועל היקף המסוכנות הנשקף מהחשודים שלא בחלו בשום אמצעי על מנת להונות את המתלונן", כתב עורך דינו ניר יסלוביץ' בכתב התלונה.

עורך הדין הוסיף וגולל מסכת ארוכה של טענות המגובות בראיות כנגד אותם חשודים, וטען כי במטרה להונות את מרשו, "החשודים לא בחלו בשום אמצעי", כשלטענתו בתקופה שבה הסתבך מר גאידמק עם הרשויות באירופה (לפני כעשור), השלושה שהיו בקשרי עסקים מולו הונו אותו בדרכים רבות בסכומים המגיעים למאות מיליוני שקלים.

עו"ד יסלוביץ מסר בתגובה: "בכוונת מר גאידמק למצות את כל ההליכים החוקיים העומדים לרשותו, לרבות בפן הפלילי, כדי שימוצה מלוא חומרת הדין נגד כל מי שלטענתו גזלו לכאורה את כספו, בדרכי עורמה והונאה. אני סמוך ובטוח שמשטרת ישראל תחקור עד תום את התלונה שהוגשה על ידי מרשי, ותפעל למיצוי הדין כנגד החשודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר