אחרי הפיגוע הבוקר

ראש מועצת גוש עציון: "תרכשו נשק אישי"

לאחר הפיגוע הבוקר בגוש עציון, אמר ראש המועצה: "מול טרור ערבי רצחני פועלים ביד חזקה ונחושה, לא מתבלבלים עם ועידות ריקות מתוכן כשברחובות זורם דם יהודי". צפו (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
שלמה נאמן (צילום: דוברות )

אחר הפיגוע שהתרחש היום (חמישי) בצומת נווה דניאל שבגוש עציון, אמר ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן, כי האזרחים חייבים לרכוש נשק ולשאת אותו.

בפתח דבריו, אמר נאמן: "פיגוע רודף פיגוע, קריסה לאומית אל מול אויב ערבי רצחני שלא מבדיל בין תושבי יהודה ושומרון לבין תושבי חדרה, בני ברק או באר שבע. הבוקר שוב פיגוע והפעם בגוש עציון, אלמלא תושייתו של תושב הגוש שפעל במהירות ובנחרצות כשחיסל את המחבל היינו חלילה סופגים אבדות קשות. ממשלת ישראל צריכה להתעורר ומהר".

"מול טרור רצחני", הסביר נאמן, "פועלים ביד חזקה ונחושה, לא מתבלבלים עם ועידות שלום ריקות מתוכן כשברחובות זורם דם יהודי. ההתקפות ימשכו כל עד הערבים היושבים בקרבנו לא יבינו שאנחנו בעלי הבית בארץ ישראל. את מלחמת העצמאות הזו ננצח רק כאשר נסיר כל סימן שאלה על עתיד הארץ".

"בשם כל תושבי הגוש אני שולח איחולי החלמה שלמה ומהירה לתושב הגוש שנפצע הבוקר בפיגוע ושוב מחזק את התושב שחיסל את בן העוולה. תושבים יקרים, תרכשו נשק אישי, תתאמנו בו ותיקחו אותו לכל מקום. האויב שירים את ידו על בני עמנו, חייב לפגוש את הכדור שלנו מידית ובכל מקום".

כזכור, מוקדם יותר היום, נפצע באורח קשה - בחור חרדי, המתגורר ביישוב חרדי בגוש, ממחבל שעלה לאוטובוס בגוש עציון ודקר אותו באמצעות מברג. שמו לתפילה הוא עקיבא דב הלוי בן חנה מלכה, לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר