הריקול ב'שטראוס'

החברה מגיבה: "הלקוחות יקבלו פיצוי כפול"

אחרי ההודעה של 'שטראוס' על הריקול הגדול בתולדות המדינה, מנכ"ל החברה, אייל דרור, מפרסם היום סרטון, בו הוא פונה לקהל הלקוחות, מבהיר את רצף האירועים ומתנצל (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חטיפי שוקולד של 'שטראוס' (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

אחרי ההודעה על הריקול בחברת 'שטראוס', מנכ"ל החברה, אייל דרור, מפרסם סרטון היום (שלישי) בו הוא פונה לקהל הלקוחות, מבהיר את רצף האירועים ומתנצל.

בפתח דבריו אמר: "ביממה האחרונה אנחנו נמצאים בדיאלוג עם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם, אני מקשיב לכם ומודע לעוגמת הנפש ומבקש לעדכן שלצד כל הפעילות שאנו עושים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנה יקבל פיצוי כפול עבור השוקולד שנרכש".

"אני מודע לכך שיש מוקדי המתנה ארוכים ואנחנו מתגברים אותם ואני מבטיח שנחזור לכל הפונים", הוסיף, "גם אם זה יקח לנו מספר ימים".

"מבקש לנצל את ההזדמנות ולעדכן שאנחנו ממתינים לתוצאות בדיקות המעבדה וברגע שיהיו נעדכן אתכם. יש לנו מחוייבות מלאה כלפיכם וגם ברגעים כאלה אנחנו לוקחים אחריות, אנחנו עושים הכל כדי לתקן את התקלה בצורה יסודית ולהחזיר את המוצרים למדפים".

כזכור, אמש הודיעה חברת 'שטראוס' כי החליטה לאסוף את כל מוצרי השוקולד שייצרה בחודשיים האחרונים, זאת לאחר שבבדיקה שגרתית שנערכה במפעל השוקולד של עילית, התגלו מספר דגימות של סלמונלה בקו הייצור, בו יש חומר גלם לייצור מוצרי שוקולד.

מדובר בריקול הגדול בתולדות המדינה, שיעלה לחברה - השנייה בגודלה בישראל, עשרות מיליוני שקלים, שכן מלבד האיסוף היזום של כלל מוצרי השוקולד של החברה מהחנויות, החברה תשמיד גם את כל הסחורה שקיימת במפעל ועדיין לא יצאה לשיווק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר