משפט נתניהו

היועמ"ש מבהירה: לא נערער על ההחלטה בתיק 4,000

אחרי הדרמה בבית המשפט בירושלים, היועצת המשפטית לממשלה הודיעה כי אין בכוונת המדינה לערער על החלטת בית המשפט שפורסמה בנוגע לתיקי נתניהו (חדשות, בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
נתניהו בביהמ"ש, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משפט נתניהו: היועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן נפגשו הערב (שלישי) עם צוות התביעה בתיקי נתניהו ושמעו עדכון על ההחלטה האחרונה של בית המשפט בבקשות לתקן את כתב האישום.

בהמשך לכך, היועצת המשפטית לממשלה הודיעה כי אין בכוונת המדינה לערער על החלטת בית המשפט שפורסמה היום בנוגע לתיקי נתניהו.

כזכור, בקשת הפרקליטות לתיקון כתב האישום בנוגע לתיק 4,000, ושינוי אחד מהסעיפים בו, בעקבות שינוי גרסתו של עד המדינה פילבר במהלך המשפט, נדחתה הבוקר בידי בית המשפט המחוזי בירושלים.

עד המדינה שלמה פילבר החליט לשנות את גרסתו בנוגע לעדות על תנועת היד של נתניהו במה שזכה לכינוי 'פגישת ההנחיה'. לפני החתימה על הסכם עד המדינה פילבר טען כי מדובר בסימן שנתניהו חייב כבר כלשהו למישהו, אך בבית המשפט טען בדיוק להיפך, כי הייתה זאת תנועת ביטול. לדבריו, את גרסתו הראשונה מסר לאחר שנשאל סדרת שאלות שחייבו אותו לענות כך.

עם זאת, הפרקליטות הודיעה כי ייתכן ותבקש להרשיע את נתניהו על פי עובדות שלא כתובות בכתב האישום. נציגת הפרקליטות תירוש מסרה כי היא מבהירה את הדבר על מנת שההגנה תוכן להתכונן לכך ולא תוכל לטעון שלא הייתה אפשרות סבירה להתגונן.

מוקדם יותר, דוברו של נתניהו הבהיר שוב כי "הדיבורים היום שנשמעים שוב בתקשורת על עסקת טיעון הם פייק ניוז. עסקת טיעון בכלל לא עומדת על הפרק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר