החיפושים נמשכים

אם הצעירה הנעדרת: "ההנחה שהיא בחיים"

מעצרו של החשוד בהיעלמותה של ספיר, הנערה מעכו בת ה-24, הוארכו • ארבעה ימים חלפו מאז שנעדרה, והחיפושים נמשכים • האם: "מעריכים שהיא עדיין בחיים" • הפרטים (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
חיפושים. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

החיפושים אחר ספיר נחום, תושבת העיר עכו בת ה-24, נמשכים. ארבעה ימים חלפו מאז שנראתה ומאז נעלמו עקבותיה. כזכור, וכפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', בן זוגה נעצר.

מעצרו הוארך הלילה (בין ראשון לשני) בבית משפט השלום בחיפה. בראיון ל-ynet סיפרה האם על הפעם האחרונה שבה ראתה את ביתה, ביום חמישי. "הערתי אותה והיא אמרה לי עוד חמש דקות", סיפר האם, "בשבע הערתי אותה שוב. בהמשך היא קמה ושמה את הילדה שלה, הנכדה שלי במעון, מאז לא שמעתי ממנה".

עוד סיפרה האם כי בפעם הראשונה שהכירה את החשוד הלה היה נראה "אדם אמין". בהמשך לדבריה שמעה על כך שבעבר ריצה עונש מעצר. כשנשאלה אם ידוע לה על ריב שהתפתח בין החשוד ובין בתה השיבה שרק בשבוע אחרון, אחרי שישה חודשים שבהם לא הגיע, הגיע יום אחרי יום.

"הבת שלי אמרה שהוא הגיע בעקבות תביעה שלה ממנו על מזונות משמורת ואבהות. הוא אמר שהוא לא רוצה להכיר לא בילדה ולא בילד והיא החליטה לתבוע אותו ועשתה לו בדיקת אבהות". בראיון העריכה האם, לאור מה ששמעה מהמשטרה, כי בתה עדיין בחיים.

אתמול (ראשון) הפקיד מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, את חקירת המקרה על היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף. מאז יום חמישי, עורכים כוחות משטרה רבים בסיוע מתנדבים, חיפושים נרחבים ברחבי העיר עכו וכן באזורים שונים בגזרת המחוז, לצד הפעלת יחידות מבצעיות שונות ובהם יחידות הפרשים, נוהגי כלבים, יחידת הג'יפים וכן שימוש ברחפנים ובמסוק. זאת לצד פעולות במישור החקירתי בהן מעצר חשוד במעורבות במעשה.

סגן ניצב ניר ג'מבר, מפקד תחנת עכו, אמר אתמול כי "ביומיים האחרונים עוסקים כוחות רבים בסיוע מתנדבים, מסוקים ועוד תוך שימוש באמצעים רבים בניסיון לאתר את הנעדרת. פעולות אלו נעשות לצד מגוון פעולות חקירתיות בהן מעצר חשוד ועוד".

תיאורה: גובה: 1.53 מ'. מבנה גוף: רזה. שיער: חום בהיר ארוך. תיאור לבוש: לא ידוע.

במשטרה מבקשים כי כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש להתקשר לתחנת משטרת עכו בטל׳ 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר