תקיפה חמורה | תיעוד

שלושה מתוקפי השוטרים בעיסאוויה - נעצרו

כוחות משטרה של מחוז ירושלים עצרו הלילה בעיסאוויה שלושה חשודים, שהיו מעורבים אמש בתקיפה החמורה ויידוי האבנים על שני שוטרים ואזרח נוסף שהיה עמם ברכב (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פעילות המשטרה (צילומים: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה של מחוז ירושלים עצרו הלילה (רביעי) בעיסאוויה, שלושה חשודים שהיו מעורבים אמש, בתקיפה החמורה ויידוי האבנים על שני שוטרים ואזרח נוסף שהיה עמם ברכב.

כזכור, אמש סמוך לחצות לילה, הותקפו באלימות חמורה שני שוטרים שלא היו בתפקיד ואזרח נוסף שהיה עמם ברכב אזרחי, החשודים רדפו אחרי השוטרים והאזרח מהכניסה לשכונת עיסאוויה עד לכיוון שכונת הגבעה הצרפתית.

הם יידו לעבר הרכב סלעים וריססו גז פלפל, אחד אף החשודים הצליח לחטוף את נשקו של שוטר מג״ב שהיה ברכב. השוטרים שחשו סכנה לחייהם ביצעו ירי באוויר במטרה להניס את התוקפים שנמלטו מהמקום.

הרכב שנפגע (דוברות המשטרה)

כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום והחלו בסריקות ובפעילות מבצעית באזור במטרה לאתר את החשודים והנשק שנגנב. חקירת המקרה הוטלה על ימ"ר ירושלים. החשודים תושבי עיסאוויה, בן 17 ושני חשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו והועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. בהמשך צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרם וצפויים מעצרים נוספים.

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה לחקור את המקרה ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה למצות את הדין עם כל המעורבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר