העוזרת מדברת

העדות החריפה נגד שרה: "צרחה, ואמרה שתתאבד בגללי"

הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן - המשיכה היום בעדותה בתיק 1000 כנגד בני הזוג נתניהו, והוסיפה לתאר בחריפות מה שלדבריה שמעה משרה נתניהו והתנהלותה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הדס קליין (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת ו- Tomer Neuberg/FLASH9)

הדס קליין, העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, שעל פי החשד סיפק למשפחת נתניהו שמפניה וסיגרים ומתנות שונות, המשיכה הבוקר (שני) את עדותה בתיק 1000, בבית המשפט המחוזי בירושלים. זהו היום השלישי בו מעידה קליין והיא צפויה לסיים את עדותה ומחר יתחיל עורך דינו של נתניהו בחקירה הנגדית שלו מולה.

קליין סיפרה היום בעדותה בין היתר כי רכשה תכשיט עבור שרה נתניהו וכי ההתכתבויות על כך נמצאות בתיבת המייל האישית שלה.

לדבריה היה מדובר בתכשיט מורכב שתוכנן לשבת על האוזן מבלי לעשות שימוש בחורים בתנוך. לטענתה, ביתו של מילצ'ן, אלינור פנתה אליה בשמו של ארנון לטפל בנושא והיא זו שבחרה את העגילים וטיפלה בהליך ההזמנה.

קליין טענה כי התכשיט עלה 6000-8000 שקל הרבה הרבה פחות ממה שטענה בתחילה בחקירתה כי מדובר בתכשיט של כ-50 אלף ש"ח. "נכון זכרתי סכומים הרבה יותר גבוהים, אבל לא מצאתי את ההעברה של עשרות אלפי שקלים", הודתה קליין בחקירתה.

הפגנה מחוץ לבית המשפט, היום (צילום: חיים גולדברג)

לדבריה בעדותה, היא נהגה בדיסקרטיות רבה ולכן השתמשה בהתכתבויות בסיפור כיסוי כדי שלא ייודע למי התכשיט מיועד ולכן לא נכתב אפילו במייל שזה לשרה נתניהו. בית המשפט תהה מדוע הסיפורים על שרה נתניהו שאינה נאשמת בתיק רלוונטיים בכלל, וקליין טענה כי בנימין נתניהו היה מודע לדברים.

לטענתה, במהלך עימות עם שרה נתניהו שדרשה שעובדים של מילצ'ן יתייצבו לפגישות עימה היא צרחה עליה ואמרה לה כי היא תאחר לעבודתה בגללה וכי יפטרו אותה ואין לה את המשכורת של קליין. קליין טענה בנוסף, כי נתניהו אמרה לה שהיא תתאבד בגללה.

לפי כתב האישום בתיק 1000, טובות ההנאה ממילצ'ן ומפאקר למשפחת נתניהו, כללו קופסאות סיגרים ומארזי שמפניות בשווי כ-700 אלף ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר