צפו בתיעוד מהשוד

ניסה לשדוד סניף דואר בבני ברק, נעצר ומעצרו הוארך

בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של שי שדה שנעצר בחשד לביצוע שוד בסניף דואר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק | כך בוצע השוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה, לפי סעיף 27א)

בית המשפט האריך היום (שני) בשלושה ימים את מעצרו של שי שדה שנעצר בחשד לביצוע שוד אמש בסניף דואר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

החשוד, אותר ונעצר על ידי שוטרי תחנת בני ברק בסמיכות למקום האירוע והועבר לחקירה. היום, הוא לדיון בהארכת מעצרו בפני בית המשפט.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "מדובר בחשוד שלפני מספר ימים בשני מקרים שונים תקף עוברים ושבים על רקע לא ידוע. הוא מוכר בשכונה. אתמול ביצע החשוד שוד בסניף דואר, נתפס בכף, נחקר, קושר את עצמו ואף מעבר לכך לכל מה שתיארתי. לחשוד רקע פסיכיאטרי. נבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית ראשונית במהלך ימי המעצר".

עו"ד חגית רחמני שייצגה את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית אמרה בדיון כי "מדובר במי שיש לו עבר נפשי. אני שוחחתי איתו, הוא היה עד לפני חודש במעלה הישועה. אני אבקש מבית המשפט לשקול קיצור מניין הימים אך לעניין הכשירות גברתי יכולה להתרשם לבד. רוב הפעולות אפשר לבצע היום, כולל חקירת טלרים נוספים".

החשוד עצמו התפרץ במהלך הדיון ואמר: "אני לא רוצה עו"ד. אני מודה בכל הפשעים האלה. אני מצטער על הכל".

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, שלי קוטין, אמרה בהחלטתה" "לפניי בקשה ראשונה להארכת מעצרו של החשוד ב-7 ימים, אשר נעצר בחשד לביצוע עבירות של שוד, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו והעלבת עובד ציבור. מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו, הנדרש לשלב זה של ההליך".

עוד כתבה כי "בנוסף, שוכנעתי כי מתקיימות עילות מעצר של מסוכנות בעוצמה מספקת לעת הזו של ההליך וזאת, בהתחשב בחשדות, בהיקף העבירות וחשש לשיבוש החקירה.

"לאחר שמיעת טיעוני הצדדים ובשים לב לפעולות החקירה המתוכננות בנספח הסודי, כאשר חלק מהפעולות הינן פעולות בנות שיבוש המחייבות המשך מעצרו של החשוד, בהתחשב בעוצמת המסוכנות, החשש לשיבוש חקירה, לא מצאתי כי ניתן, בשלב זה, להורות על שחרורו של החשוד.

"אשר על כן – ותוך התחשבות ברשימת פעולות החקירה שהוצגה לפניי, שמלמדת כי החקירה נמצאת בעיצומה, אני נעתרת לבקשה ומורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום 07/09/2022".

השופטת הורתה כי החשוד יועבר לבדיקה פסיכיאטרית בבית המעצר במהלך ימי מעצרו, כאשר הפסיכיאטר המחוזי או נציגו יואיל להכין חוות דעת ראשונית בעניינו של החשוד עד למועד הדיון הבא.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר