טרגדיה בגליל

ילדה בת 7 טבעה בג'קוזי בצימר, מותה נקבע בבית החולים

כוחות ההצלה הוזעקו לצימר בגליל, לאחר שהתקבל דיווח על ילדה שטבעה, הכוחות פינו את הילדה לבית החולים כשהיא במצב אנוש, ולאחר כשעה הרופאים נאלצו לקבוע את מותה (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
טביעה | ארכיון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כוחות ההצלה הוזעקו לפני שעה קלה (ראשון) לצימר ביישוב ירכא, לאחר שהתקבל דיווח על ילדה שטבעה, הכוחות פינו את הילדה לבית החולים כשהיא במצב אנוש, ולאחר כשעה הרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

ממד"א נמסר: "התקבל במוקד דיווח על ילדה שנמשתה מחוסרת הכרה, מג'קוזי במתחם צימרים בירכא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים תוך פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, ילדה כבת 7 במצב אנוש".

חובש בכיר במד"א חאטיב שחאדה ופאראמדיק מד"א ניזאר גרייס, סיפרו: "הייתי ממש סמוך למקום והגעתי לצימר, ראיתי על שפת הגקוזי ילדה כבת 7 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, כשבני המשפחה מבצעים פעולות החייאה בסיסיות בתידרוך טלפוני ממוקד 101 של מד"א, סיפר חאטיב, מיד התחלתי בפעולות החייאה מתקדמות וממושכות עם צוות הטיפול נמרץ שהגיע מהר למקום, פעולות ההחייאה נמשכו גם תוך פינוי לבית החולים ."

מבית החולים שם נפטרה הילדה נמסר: "למרכז הרפואי לגליל הובאה ע"י מד"א, תוך פעולות החייאה, ילדה בת שבע, תושבת נתניה, שטבעה בג'קוזי בכפר ירכא".

"עם הגעתה למרכז הרפואי נמשכו פעולות ההחייאה, ולמרבה הצער תוך דקות ספורות נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר