שוד מחריד

הצמידו סכין לנהג המונית בדרך לתל אביב: "תן כסף תן כסף"

כך שני צעירים ערבים מלוד שדדו נהג מונית שהזמינו באפליקציה מלוד לתל אביב. הם הצטיידו מראש בכלי משחית ובזזו מאות שקלים (משפט, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מונית בנסיעה. אילוסטרציה (צילום: משה שי, פלאש 90)

כתב אישום חריף הוגש היום בידי פרקליטות המדינה מחוז מרכז כנגד שני ערבים תושבי לוד בני 19, מוחמד חסונה ואדהם אבו קשק, לאחר ששדדו נהג מונית, איימו עליו וניפצו את שמשת המונית.

מכתב האישום, שהגיש עורך הדין גבי פאר, עולה כי חסונה ואבו קשק, שהיה נתון למעצר בית, החליטו בזמן בילוי בראשון לציון, לשדוד נהג מונית. לטובת ביצוע השוד, אבו קשק הצטייד בסכין, חסונה באלה נשלפת, והשניים הזמינו מונית באמצעות אפליקציה.

בהמשך כשהגיעה המונית, נכנסו למושב האחורי וסיכמו עם הנהג שיסיע אותם ללוד ומשם לתל אביב בסכום של 200 שקלים. בשלב מסוים בנסיעה, עבר חסונה למושב הקדמי כדי להפעיל מוזיקה. כשהגיעו ללוד, אבו קשק שלף את הסכין לעבר הנהג ואיים "תן כסף אחרת יהיו בעיות" ובמקביל, פתח חסונה את האלה ואיים על הנהג "אם לא תיתן את הכסף אני אשפוך אותך פה" ולקח מהמונית כ-800 שקלים.

לאחר כן, יצאו השניים מהמונית. אבו קשק פתח את דלת הנהג כדי לחפש עוד מזומן, בזמן שחסונה הכה עם האלה על מכסה המנוע והשמשה הקדמית עד שנופצה, תוך שהוא צועק: "תן כסף, תן כסף". בשלב זה, כשהשניים מחוץ למונית, סגר הנהג את הדלתות ונמלט מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר