ברגע האחרון | הזוי

סירב להשכיר לעורך דין דירה, הסיבה: הוא מייצג את יאיר נתניהו

מפגין וותיק נגד נתניהו, הוציא את הדירה שברשותו לסוכנות תיווך, על מנת להשכיר אותה, עורך דין מכובד חפץ בדירה, אך ברגע האחרון בעל הבית החליט לבטל את החוזה | השוכר המיועד יגיש תביעה בעקבות המקרה (חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
יאיר נתניהו | ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

השנאה שאיננה יודעת גבולות: לא בכל יום מתרחש סיפור כזה. בעל דירה כמעט וחתם הסכם שכירות, אך חזר בו ברגע האחרון, מכיוון שהשוכר המיועד תומך בראש האופוזיציה נתניהו.

על פי הפרסום היום (רביעי) באתר מאקו, עורך הדין חור אוריאל נזרי, פנה לסוכנות תיווך כדי שימצאו לו דירה לשכירות, לאחר שנמצאה הדירה המיוחלת - והילדים כבר הודיעו בבית הספר שהם עוברים דירה, המשפחה הזמינה ציוד והודיעו שהם עוזבים את הדירה הנוכחית, בעל הדירה החליט שהוא לא מעוניין להשכיר את דירתו לנזרי.

המתווך הסביר לעוה"ד ניזרי, כי בעל הבית חושש שבמידה ונתניהו יעלה לשלטון, הוא יהפוך להיות כמו פוטין וארדואן, והוא יכול להיכנס לכלא בגלל נתניהו, לכן הוא לא יכול להשכיר דירה לאדם שעוזר לנתניהו לעלות לשלטון.

למה עוה"ד נזרי מסייע לנתניהו? 1. מכיוון שהוא מייצג את בנו, יאיר נתניהו בתביעה שהגיש נגדו אבי אלקלעי, עורך וואלה לשעבר, וגם, כפי שדווח ב'כיכר השבת', הוא ייצג את השכנים נגד בנט וגם הוא מתבטא בעד נתניהו ברשתות החברתיות.

בגלל כל "העוונות" הללו, החליט בעל הדירה כי הוא למרות שמדובר בשוכרים כפי שהוא חיפש ורצה, הוא לא יוכל להשכיר להם את הדירה; "אני לא יכול להרשות לעצמי להשכיר את הבית למישהו שעוזר לביבי להרוס את המדינה", אמר בעל הדירה כפי שצוטט במאקו.

על פי הדיווח, עו"ד נזרי מתכוון להגיש תביעה בעקבות המקרה. במכתב התראה ששלח ניזרי נכתב: "המעשים שנעשו על ידכם הינם חמורים ביותר ויש להצטער כי נעשו. טוב היה להם ולעולם אילו לא נעשו כלל וכשנעשו יש להוקיע אותם בכל פה. אוי לה למדינה בה לא יינתן שירות לאדם בשל עבודתו ו/או עשייתו הציבורית ו/או הפוליטית בוודאי שעה שאין שום פסול במעשים אלה. מה עשו לכם שני ילדיו הקטנים בני ה-4 וה-7 של הח"מ ובת זוגו ואף הח"מ בעצמו אשר הרגשתם צורך לפגוע בהם בצורה כל כך קשה ולמה?!".

יצוין, כי עוה"ד נזרי רצה לדבר עם בעל הדירה, אך הוא הציב לו שני תנאים שיאשר לו כי הוא מסכים לתנאים במכתב חתום - אחד, שהשיחה לא תהיה מוקלטת. שניים, שיכתוב שהוא מודע שהוא לא חייב להשכיר לו את הנכס. מבעל הדירה והמתווך לא נמסרה תגובה לאתר מאקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר