סכינים, אגרופים ובעיטות

תיעוד מזעזע: הקטטה במהלכה נדקר יואל להנגהל למוות

מצלמות האבטחה קלטו את הקטטה האלימה במהלכה דקר חשוד בן 15 את יואל להנגהל • מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט, ועורך דינו מכחיש את ההאשמות (בארץ)

(צילום: מצלמת אבטחה)

מצלמות אבטחה קלטו את הקטטה האלימה במהלכה נדקר למוות יואל להנגהל, תלמיד ישיבת הסדר בן 18 מנוף הגליל שעלה עם משפחתו מהודו לפני פחות משנה.

בית המשפט האריך היום את מעצרו של הקטין, בן 15, שנעצר על ידי המשטרה בחשד לרצח.

עו"ד ירון שומרון שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את הקטין שחשוד ברצח מסר: "מדובר בקטין ללא עבר פלילי. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

שלמה, נציג קהילת בני המנשה, שהכיר את יואל שנרצח בקריית שמונה, ליווה אותו מאז עלה ארצה. היום הוא אומר, "הייתי המדריך שלו במרכז הקליטה בנוף הגליל כשעלה ארצה לפני כחצי שנה".

"הוא לומד בישיבה חרדית והצטיין בלימודים שם. יואל התאקלם בצורה נהדרת, היה אהוב מאוד בקרב חבריו, האח הבכור במשפחה עם שלושה אחים ושלוש אחיות".

שלמה הוסיף כי יואל "מעולם לא הסתבך ולא רב עם איש, בסך הכל יצא למסיבה עם חבר ופשוט נפגע. בשורה קשה עבור כולנו".

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, עדכן: "אתמול בבוקר יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, עולה חדש שרק לפני חצי שנה הגיע לארץ, בנה סוכה בביתו שברחוב ציפורן. הוא היה שמח וסיפר על תוכניותיו להתגייס לשירות קרבי בצה"ל. איש לא תיאר לעצמו שסוכת החג תהפוך לסוכת אבלות".

"בערב, למרבה האסון הכבד, יואל יצא עם חבר למסיבה בקריית שמונה ובמהלך תקרית אלימה אשר נסיבותיה נחקרות על ידי המשטרה, נפצע באורח קשה והבוקר נפטר. אבידה גדולה וכל כך מיותרת".

פלוט הוסיף, "חיים שלמים שנגדעו בגלל מעשה אלימות שבעיניי הוא מעשה טרור לכל דבר ועניין. ליבי עם ההורים גידיאן ובת שבע, עם כל המשפחה וקהילת בני המנשה היקרה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר