תיעוד מצמרר

התיעוד האחרון של החייל שנרצח בפיגוע הירי בשומרון

מצמרר: בדובר צה"ל מצאו "במקרה" תיעוד של החייל עידו ברוך הי"ד - שנרצח אתמול בפיגוע הירי בשבי שומרון | בסרטון נראה עידו מחויך ומאחל חג שמח • צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
עידו ברוך הי"ד (צילום: דו"צ)

לוחם בסיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך הי"ד, צעיר בן 21 מגדרה - נרצח אתמול (רביעי) בפיגוע הירי המחריד סמוך לשבי שומרון, היום, נחשף "במקרה" תיעוד מערב חג הסוכות.

בערב חג הסוכות - יומיים לפני הרצח, דובר צה"ל תיעד חיילים שמאחלים חג שמח, עידו הי"ד, השתתף אף הוא ושיגר ברכת חג שמח כשהוא נמצא בחווארה - הגזרה בה הוא נפל.

כזכור, עידו הי"ד נרצח אתמול ליד המחסום הצבאי הסמוך לשבי שומרון. מתחקיר של הפיגוע עולה כי הרכב ובו המחבלים נסע במהירות והירי בוצע מטווח קצר מאוד. הנוכחים בשטח לא הספיקו להשיב באש לעבר הרכב והמחבלים נמלטו.

לעבר הישראלים שעמדו על הציר נורו כמה כדורי 9 מ"מ. התרמילים נמצאו בנקודת הפיגוע בסריקות של לוחמי צה"ל. בצה"ל בודקים את התנהלות הכוח שהיה באזור.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בארגון "גוב האריות" הכריזו כי הם האחראים לפיגוע. הארגון ממוקם בעיקר באיזור שכם ומנסה בתקופה האחרונה לבצע שורה של פיגועים בישראל.

עוד כתבו בארגון כי "החלה סדרת המבצעים של ימי הזעם. לוחמינו הגיבורים ביצעו מבצע איכותי ליד שבי שומרון הגזולה וגרמו לפציעות באוייב. הלוחמים נסוגו בשלום מהמקום"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר