לאחר הציוץ המביך

לפיד פגש ובירך את המאבטחים שחיסלו את המחבל

לאחר ההודעה המוזרה שלו אתמול, ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש עם המאבטחים שחיסלו את המחבל בפיגוע במעלה אדומים ובירך אותם על פעילותם (בארץ)

(צילום: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש היום (חמישי), עם נדב וסרגיי, שני המאבטחים שחיסלו אתמול את המחבל, בפיגוע במעלה אדומים.

ראש הממשלה שמע מהם על מהלך הפיגוע אתמול וההיתקלות מול המחבל ואמר: "אתם ניטרלתם מישהו שהוא כבר רצח, ומי שרצח ממשיך לרצוח עד שמישהו עוצר אותו. אתם הצלתם חיים של אנשים - זו ההגדרה של גבורה, לעשות מעשה שמציל חיים של אנשים. תדעו שמדינה שלמה מלאת הערכה".

"דיברתי עם אנשי הביטחון וכולם היו נרגשים מההתנהלות שלכם, גם האנשים שהיו בשועפט וראו את החברה שלהם נופלת, מלאי הערכה והכרת תודה לשניכם", אמר לפיד.

בסיום המפגש, רה"מ לפיד העניק להם תעודות הערכה בשם מדינת ישראל על פעילותם.

כזכור, אתמול, בהודעה שפרסם לפיד בטוויטר שכח ראש הממשלה להודות למאבטחים עצמם שחיסלו את המחבל, ובמקום הודה לכוחות הביטחון.

"מברך את כוחות הביטחון: צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב על חיסולו של המחבל עודאי תמימי בעת ניסיון לפיגוע נוסף לאחר הפיגוע במחסום שועפט בו נהרגה סמלת נועה לזר ז"ל", כתב לפיד והוסיף: "לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים ידינו על כל מחבל שפוגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל. נפעל ביד קשה וללא היסוס נגד הטרור. אני שולח מכאן איחולי החלמה מהירה למאבטח". רגעים ספורים לאחר מכן, מחק לפיד את הציוץ המביך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות