אגרוף בפנים

תושבת רחובות תקפה באלימות רופאה ב'קפלן' - ונעצרה

תושבת רחובות, בשנות העשרים לחייה, נעצרה על-ידי המשטרה בחשד שתקפה רופאה בכירה במרכז הרפואי קפלן בעיר וכן מאבטח של בית החולים (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בית החולים 'קפלן' (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

תושבת רחובות בשנות העשרים לחייה נעצרה על-ידי המשטרה בחשד שתקפה הבוקר (שלישי) רופאה בכירה במרכז הרפואי קפלן בעיר.

האיששה, הגיעה לבית החולים ולאחר שסירבה לקבל את הנחיות הצוות על שחרורה, היא החלה לצעוק ולקלל. הרופאה הבכירה, ניגשה אליה בניסיון להידבר איתה, ובשלב זה, לפי החשד, הלמה המטופלת בפניה של הרופאה באגרופה.

הרופאה נבדקה במקום ולא נזקקה לטיפול רפואי. מאבטח שהגיע לעזרת הרופאה הותקף אף הוא על ידי החשודה, שניסתה למשוך את נשקו האישי. המשטרה פתחה בחקירה ושוטרים עצרו את החשודה לחקירה, שבסיומה יוחלט לגבי המשך מעצרה.

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו לפני זמן קצר בחקירה בחשד לתקיפת רופאה במרכז רפואי במרכז הארץ, הרופאה לא נזקקה לטיפול רפואי. מבדיקה ראשונית עלה כי תושבת רחובות בשנות העשרים לחייה הגיעה למרכז הרפואי לקבלת טיפול רפואי ובשל ויכוח שנתגלע בין השתיים תקפה את הרופאה בפניה. מאבטח שהגיע לעזרת הרופאה הותקף אף הוא על ידי החשודה שניסתה למשוך את נשקו האישי. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשודה לחקירה שבסיומה יוחלט לגבי המשך מעצרה".

פרופ' טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, אמר כי "אנו מגנים מכל וכל אלימות כלפי צוותים רפואיים, ומחזקים את ידיהם של עובדי בית החולים שעושים עבודתם נאמנה במקצועיות ותוך הפגנת חמלה, והכל לטובת המטופלים. אני שמח שהרופאה בחרה להגיש תלונה למשטרה, וסומך על משטרת ישראל ורשויות החוק שימצו את הדין עם התוקפת. רק טיפול נאות מצד רשויות החוק והאכיפה ימנע ממקרים כאלה להישנות. אסור לנו לאפשר למציאות הזו בה צוותים רפואיים מגיעים לעבודה בחשש ומרגישים מאוימים להימשך!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר